Fotoğrafçılık Forumları
N A V A R A
Bir fotoğrafçı gözüyle yorumlamak istiyorum.. Güçlü ve şık görüntüsüyle, çok iyi bir tasarım..



Dağda.. bayırda.. fotoğraf , trekking gibi hobisi olan.. ve maddi imkanları iyi olan için, harika bir arazi taşıtı.. maddi imkan deyince.. 174 beygirlik herhangi bir arazi aracını, onun fiyatına alamayız.. ve kamyonet olarak vergilendirildiği için, Jeep vs.. araçlara göre senelik vergisi gayet düşük..
170 km sürati ve 100 km ye 11 saniye gibi bir sürede hızlanmasıyla.. binek otomobilleri bile kıskandırıyor.. 2.5 dizel motorun yüksek torku malum.. engebeli yerlerde hiç zorda bırakmayacaktır..
Mesleğim fotoğrafçılık.. hobi olarak ve işimde kullanmak maksadıyla, bu aracın hayalini kuruyorum..
Işığınız bol olsun..
ne " oy oy " u .. kurtulmaya çalışıyoruz işte..
valla ederini bilmiyorum..
#mete007' tarafından 21.03.2007 10:31:45 tarihinde düzenlendi.
Kasası olmasa güzel araba şimdi hakkını vermek lazım...
guzel araba..umarım alabılırsın..
unknown..
kıymet bilmek lazım.. eldeki kuş, havadakinden değerlidir..
gaijin..
ummak kelimesi fazla iyimser göründüğü için hayalini kuruyorum diyebildim..
Önce dSlr.. daha sonra böyle bir araç herkese nasip olur inşallah..
Mete007 Dostum Arka Sağ taraf Benim Tamam..
Şöyle Camı Açacan Dağlara bayırlara Tırmanacaksın Bu Araçla Açacaksın Camı Temiz Havayı Çekeceksin İçine Off Ulen off
Abi Hazır Gitmişken Bide Mangal Yaparız Kırda..
Açıcaksın Bi 70'lik Rakı
5 Senedir İçmiyorum Bu arada 70'lik Rakı Öyle Aklıma Geldi Canım Felan Çekmiyo Valla
Arkada Gaijin Oturur Bi Güzel Hasta Olur Siteyede Giremez Hırsızlarda Rahat Rahat Fotoğraf Çalar..
Bütün Hırsızlar Sana Duacı Olur Mete007 Gaijini Hasta Ettin Diye
Ne Zaman Gidiyoruz Mete
ya içerde bi kişilik daha yer kalmadımı ben niye arkaya biniyorum
Bilmem Mete007 Birini Düşünmüş Oraya Abi Sen Olmadığın Kesin Gibi Geldi Bana O Yüzden Seni Arkaya Attım..
Araba Metenin neticede O Karar Verir Ama Bana Arka Koltuğa Geç Dedi..
Hem Gaijin Havadar Yer Kendine Gelirsin Forumda Takıla Takıla Forum Olup Çıkacan Valla
Biraz Dinlendir Kendini Abi..
Bi Dedektifimiz Var sitede Onada birşey Olmasın Hem Arkada Olsan Sana birşey Olmaz Siyah Beyazsın Renkli dünya Sana Birşey Yapmaz Kanımca
ya havalar bı ıyı bı kotu ruzgarı yıyıp heder olmayalım sonra
gerci arkasıda yayla gibi,siz içerde gidin ben hem fotografta cekerim
ohooo adamlar gezmeye bile çıkmış bizsiz
on koltukta sen yokmusun??? ben arkadayım ya gorememişim..mola yerindemi unuttuk seni yoksa..
ben one gecerim ozaman
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
03627 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
024208 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
160127 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
025121 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036310 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
041406 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

-
