Fotoğrafçılık Forumları
Deli Topiği
Şöyle 4/4 lük bir polemik bulsam
Milleti birbirine kırdırsam
Canım sıkılıyor…
dışarıdan bir şey isteyen var mı????
ne kadar dışardan
yok mu?
dışarıdan yiyecek ve içecek getirmeyiniz yazıyordu girerken
hımmm...güzel
o zaman ben de MADO dan...karadutlu..antepfıstıklı, bitter çikilatalı külah dolusu dondurma alıp yiyeyim.
sizlere getiremeyeceğim için gerçekten çok üzgünüm
hoşçakalın
üzülme bu kadar borcun olsun
içeri fındık fıstık dondurma da olsa atmayınız
dondurma kokusuna mı geldin last hope ama avcunu yala
biz yedik onları ısıttık bi güzel aksamdan kalanları yedik
İlgili olabilecek konular
-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

Gel Ayşe'm Allah'a Edelim Dua Hüseyin Ceyhan
12 Eki. 2024, 16:15 prodersler
0125212 Eki. 2024, 16:16
prodersler -

Listede Olmayan Fotoğraf Makine Modeli.
12 May. 2024, 23:54 mr.mehmet
0162012 May. 2024, 23:55
mr.mehmet -
-

Pinhole, İğne Deliği Fotoğrafçılığı
04 Tem. 2008, 15:07 oguzhanman
6838306 Ara. 2021, 12:07
maho99 -

Selma Geçer Başımdaki Sevda Yeli Bazen Arsız Bazen Deli
05 Tem. 2021, 13:25 prodersler
0191105 Tem. 2021, 13:26
prodersler -

Karagöz İle Hacivat: Tuzsuz Deli Bekir
26 Mar. 2021, 19:07 serdar102
1229026 Mar. 2021, 19:10
serdar102 -

-

Yeni Başlayan Birine Hangi Modeli Önerirsiniz ?
21 May. 2016, 13:32 anyas
1303421 May. 2016, 14:08
ercan43 -
