Fotoğrafçılık Forumları
İnsan Gözü Kaç İso
Sıkıyorum ulen:
5000
İnsan gözünü; mercek, diyafram ve obtüratör olarak kabul edelim, ISO yu da beyindeki algılama hızı diyelim.
100 ASA, 200 ASA, 400 ASA'lık filmler gibi.
kaç megapixel desen daha anlamlı olurdu bence.
insan gozu iki isodr. bende tam bununla ilgili tubitak icin makale yazıordum.
evet 2 iso..
Isoda önemli. Bayağı yüksek bir ıso olmalı. Ama kedi gözünün ısosunun çok daha yüksek olduğu kesin.
Ama kontras hocaefendinin fetvasınında değerlendirilmesi lazım.
kaç isodur bilmem
ama şunu biliyorum ki
eğer insanda 2 değil tek göz olsa imiş, iki gözle edilen görüntünün ve netliğin elde edilebilmesi için, o tek gözün çapının yaklaşık 1 metre olması gerekiyormuş
bunu bir bilim dergisinde okumuştum ama ismini hatırlayamadığımdan referans veremiyorum özür
sensin referans bah.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
040706 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Yapay Zeka Çağında Sanatı İnsani Yapan Nedir?
08 Kas. 2025, 15:58 miratcenk
0105308 Kas. 2025, 15:59
miratcenk -

İnsani Tanıklığa Sırça Köşklerden Yapılan Eleştiriler
01 Eki. 2025, 12:33 miratcenk
0108601 Eki. 2025, 12:34
miratcenk -
-

Üst Bar Gözükmüyor Ama Fare İle Üstüne Geldiğimde Gözüküyor.
14 Haz. 2021, 23:33 samcu
0204514 Haz. 2021, 23:34
samcu -

Canon Eos 600d Fotoğraflarda Balık Gözü Sorunu!
28 May. 2020, 22:39 cihangiryusuf
1253329 May. 2020, 20:59
mete007 -

-

Fotoğraflardan Tablo Yapımı İçin Birkaç Soru
28 Ara. 2018, 21:33 cauda
0675228 Ara. 2018, 21:33
cauda -

Kaç Eşin Boynu Bükük Annenin Bağrı Yanık
03 Nis. 2018, 11:41 orhanafacan
2218507 Kas. 2018, 18:03
aniyakalayin -
