Fotoğrafçılık Forumları
Fot. Yorum Yaparken Önceligim!!!!!!
arkadaşlar daha önceden fotograflara yapılan yorumlar ile alakalı bir çok yazı yazıldı eleştirildi konusuldu.
gerci konusulanlar hep nasıl yorum yapıldıgı ile alakalıydı!!!!
ben kendi yapmış oldugum uygulamayı söylemek istedim.yorum yaparken önce bir önceki günün fotolarına bakıyorum ve özellikle yorum almamış fotolara yorum yapmaya calısıyorum.çünkü kendimdende biliyorum ki ekledigimiz bir fotoya yorum yapıldıgı zaman acıpda o yorumu okurken heyecanlanıyor ve mutlu oluyorum(z).içimizde ayrı bir şevk duyuyoruz..tabikiiide yorumu yaparken kırıcı olmamaya calısıyoruz hepimiz o başka bir mevzu ama insanlarıda teşvik etmekde yarar oldugunu düşünüyorum.
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
024008 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
159827 May. 2026, 09:43
mete007 -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073407 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037902 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-

-

2026 Yılının Olası Fotografik Trendleri
15 Oca. 2026, 10:45 miratcenk
059615 Oca. 2026, 10:45
miratcenk -

2025 Yılına Damga Vuran Fotoğrafçılık Olayları
06 Oca. 2026, 10:21 miratcenk
070706 Oca. 2026, 10:22
miratcenk -
