Fotoğrafçılık Forumları
Xm2 Kullanan Var Mi?
yeni xm2 aldım ve bir klip çekecem ama sses kalitesini nasıl sağlayacam benim düşünceme göre cd çalardan kamera nın mikrafan girişine girersem ses direk kasetin ustune gecer mi
Henüz cevap yazılmamış
İlgili olabilecek konular
-

Fujifilm Finepix S2980 Kullananlar Bakabilir Mi?
28 Eyl. 2020, 15:49 rojinrojout
2582127 Mar. 2022, 07:25
sametonsuz -

-

-
-

-

Nikon D90 +17-50mm F2. 8+55-250 Set Kullanan Varmi?
07 Kas. 2017, 11:33 a.unay
4437110 Kas. 2017, 18:59
a.unay -

-

Avermedıa Avertv Hd Capture Kullananlar
16 Tem. 2011, 04:26 dewilboys
5431414 Ara. 2015, 13:38
aahmet -

Gfxtr Kullanan Arkadaşlar Yardım Lütfen
08 Eyl. 2015, 22:47 jdquim
0192308 Eyl. 2015, 22:47
jdquim -
