Fotoğrafçılık Forumları
Sx10 İs
az önce hatalı başlığım için kusura bakmayın.
"Yok ben yeni başlıyacağım, bilgimde pek fazla sayılmaz ama idare eder" bu sınırlar içerisindeyim 1300 gibi bir bütçem var. sx10 dışında tavsiye edebileceğiniz bir makina varmı? manuel kullanıma daha çok imkan veren
hayırlı olsun diyorum tekrar. biraz pahalı ama vadeyi uzun yapmışsın, onu düşününce normal geliyor
tekrardan teşekkürler
haftafa 6 gün 12 saat çalıştığım için çıkıp piyasada dolaşma şansım olmuyor o yüzden buldum ve kaçırmadım. bi kaç büyük magazada daha baktım ama bu fiyatlar hatta bundan yüksek bile
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

-

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
049916 Mar. 2026, 13:13
prodersler -

Sağlık Raporu Alacaklar İçin Kişisel Sağlık Bilgi Formu Dold
29 Ara. 2025, 12:59 prodersler
063929 Ara. 2025, 12:59
prodersler -
-

Elektrikli Şarj İstasyonu Bulma E Devletten
22 Ara. 2025, 22:41 prodersler
053322 Ara. 2025, 22:41
prodersler -

Toplumsal Ahlak Mühendisliğinde Fotoğrafın Rolü
06 Ağu. 2025, 14:56 miratcenk
0121706 Ağu. 2025, 14:56
miratcenk -

Portekiz'de 5. Piri Reis Kongre Kitabında Hikayelerim Çıktı
13 May. 2025, 18:32 serdar102
084913 May. 2025, 18:32
serdar102 -

-

Gölge Fanzin’den Bir İlk: Sanat Eleştirisinde Yz
07 Nis. 2025, 16:08 miratcenk
0105207 Nis. 2025, 16:09
miratcenk -
