Fotoğrafçılık Forumları
Stüdyo İçin En İdeal Olanı????
#farukoguz' tarafından 21.07.2012 15:58:52 tarihinde düzenlendi.
Tarih: 6 Eylül 2008, 09:10 - İp: 95.***.**8.179
Kesinlikle 50mm 1,8 kullanmalısın. 24-85 in 50 si olmaz. stüdyo derinliğin yeterli ise tabiki. Boyların ve portrelerin farkını görürsün. Ben yıllardır 50mm den vazgeçemiyorum. Çok paralar verip öbür lensleri hiç düşünme. hiç birisi 50mm kadar kaliteli ve kusursuz değildir. İyi çalışmalar.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
156927 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024321 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -
-

-

-

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044612 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Ajitasyon Estetiği: Magnum'a Giden Yol
08 Mar. 2026, 17:43 miratcenk
058508 Mar. 2026, 17:43
miratcenk -

İup Başvurusu Açıldı! Hemen Başvur
25 Şub. 2026, 15:21 prodersler
048825 Şub. 2026, 15:21
prodersler -
