Fotoğrafçılık Forumları
Sony T-20 Alayım Mı?
Bir tanıdığım sıfır Sony T20 dijital fotoğraf makinasını (1 gb bellek, çanta dahil) bana 400 ytl'ye satmak istiyor. Piyasa fiyatını araştırdım 700-859 ytl arasında. Yani fiyatı yarı yarıya. Çalıştığı firmadan indirimli alabiliyorlarmış.
Esasında ben fotoğraf çekmesini pek beceremem. İstediğim özelliklerden 1-Sarsıntı özelliği olsun. Yani deklanşöre basınca titrettiğimde makina bunu otomatik düzeltsin. Resim bulanık çıkmasın. 2- Geceleyin çekme özelliği (herhalde NightShot yada NightFraming) olsun diyeceğim ama yokmuş. 3- Birde amatörce de olsa video çekimi yapabileyim. Diğer özelliklerine gelince süper bir makinaya benziyor. Sizce bu makinayı almalımıyım? Yoksa bana başka bir makina mı tavsiye edeceksiniz?
Saygılar
#ETTU' tarafından 18.09.2007 01:55:44 tarihinde düzenlendi.
bende sony dsc-W90 var.ilk çıktığı sıralarda almıştım.o zaman t-20 ondan bir önce piyasaya sürülmüştü.t-20 iyi makine eğer sağlam bulduysan bu fiyata kaçırmamanı öneririm.
Sony T20 almaktan vazgeçtim. Forumlarda araştırmam sonucunda olumsuz birçok görüş okudum. Yerine 167 ytl'ye Olympus X-875 satın aldım.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023308 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157727 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024521 May. 2026, 10:39
miratcenk -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035210 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
040906 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023602 May. 2026, 15:18
ebede -

-

-
