Fotoğrafçılık Forumları
Sony A 290l Hakkında
MerHaba Ben Yeniyim BiraS BilGi PayLaşşırMisiniz Fotoğraf Makinemi yeni Aldım
hayırlısı olsun . iyi bir seçim yaptınız. birkaç bilgi paylaşırım yakın zamanda.
Cok TşkLEr Cok Sevinirim adaptör hakkında bilgiye ihtiyacım ne tur adaptor kullanmalıyım diğer lens markalarını kullanmak için...
bence hiç adaptör flan kullanma , gir sahibinden.com a veya burda da vardır , uyumlu bayoneti sony yap lensleri ara , minolta sigma tamron sony vivitar onlarca lens çıkar karşına , kullanım amacına göre , seç ve al , ben minolta 50 mm F1.7 öneririm. 200 tl maksimum fiyatı , oda içi , iç mekan da sana daha çok ışık kazandıracak , portre çekimlerde arka planı daha flu yapabilceksin. Birde minolta efsanesi 70-210 F4 yani minolta beercanı öneririm. 200 250 liraya bulursun , bu 2sini alıp birde kit lensin varsa , bunlar sana yeter. harikalar yaratırsın.
Coook Saol En Kısa ZamanDa Alıcam HyrlısıyLa en güsel fotoLarı Cekmeye Calışıcam
Makinayı aldın da, daha ona lens almadın mı hiç..
Lensi Var Da Ayrı Bi lensten Bahsediom
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157227 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024421 May. 2026, 10:39
miratcenk -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
040706 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023502 May. 2026, 15:18
ebede -

-

-
