Fotoğrafçılık Forumları
Sigma Sd 10
Arkadaşlar bu makinayı bilen varsa biraz yardımcı olsun. gerçekten 10 mp mi yoksa interpalasyornmu. İyimidir kötümüdür. kalim pil kullanıyormuş. Kaç çekim yapıyor.Tavsiye edermisiniz.Fotoğrafları nasıldır.
birsey demeyiz pazarbey, haklisindir..
..aslinda bundan sonra, su kadar gigabyte fotografim var harddisk'imde diye belirtmeliyiz bence..
cunku daha gercekci bir yaklasim oluyor..
yahu dur aglama..
bak beni aglattin valla..
sen istersen yuzbin fotografim var de pazarbey..
ceko da su kadar gb fotografim var diye konussun..
(laf aramizda, onun sd10'inin fotograflari 3 kusur megapixellik oldugundan fazla bir gigabyte yapmaz toplamda..
)...o da kesin tane hesabi isteyecek..
...valla ben gigabyte hesabi isterim.. hatta oncelikle fotograflarimi tiff'e cevirip sonra toplami hesaplayacagim..
sen gor o zaman, kac gigabyte yapiyor toplamda..
(bu arada, neden "ki ki ki" sembolu koyamiyoruz..
)
Sevgili dadanagast dslr alma rehberinin en uzun süren konularından birisinin mesebiblerinden birisi olarak öncelikle seni tebrik ederim.
Yalnız cekonun makina 3 mp çeksede kesin 10 mp gibi kayıt yapıyordur.
arkadaşlar bu konu gene açılmış olacak ama gecenlerde okuduğum bazı kaynakalrın feveron sensörün mevcut sensörler arasında en mantıklısı olduğu ve renk sapmalarının minimum olduğu ve filime alternatif olabilecek bir sistem olduğu yazıyordu...Renklerin 3 ayrı katmanda oluşmasından dolayı 3 mp lik bir sensörün 9 mp performansı sağlayabildiği yazıyordu...
hüzünseli steves digicam sayfasına bakarsan hiçte öyle görünmüyor.
Abi hala tartışıyomusunuz bu konuyu. Sponsorum olun 100 tane çekim yapalım. o çekimleri 10.2 mpx basalım sonuçları görün. ister 20D ile karşılaştırın, ister D70, ister başka makine ile. Ben bişi demiyorum ya. kapatın bu mevzuyu nikanoncular sizi
Evet sizi gidi pis nikoncular.Dha d70 kullanmaktan vazgeçmiş.Çok tozlanıyor diye.Gerçi sd 10 da kullanmayorlar ama olsun.
Hem artık ben fuji 9000 alacağım.
Dha ?????????
hahha.hahha
.
hep beraber kafayı yedik ülen
.
ben hiç birşey almıyorum kardeşim...
.
yerim fotograf makinalarını.
.
vaybe ne işe merak sarmışız...kararsı kazımlar olduk beeaaa..
.
nikoncular , canoncular en iyi makina diye birşey yok...
en pahalı makina diye birşey var.işte en iyisi o .
aaaaaaaaaa............hahahhhahhahah..oohohohohoohoh.
çıldırdım yaaa...
sd10,sd10
sd10
sd10
sd10
sd10
.
hayde...bye
İlgili olabilecek konular
-

Plakanız Orijinal mi App mi 10 Saniyede Test Edin!
11 Mar. 2026, 14:20 prodersler
044111 Mar. 2026, 14:21
prodersler -

Kart Bilgilerinizi Çaldırmayın %100 Güvenli Sanal Kart Nasıl
15 Oca. 2026, 13:23 prodersler
056315 Oca. 2026, 13:23
prodersler -

-
-

4x6 Vesikalığı 10x15 Kağıda Action
25 Eyl. 2007, 23:47 adzs
172009331 Eki. 2024, 14:09
mucahit2331 -

Sony Zve-10 İçin Lens Önerisi
27 May. 2024, 10:30 zeynelvardar
0239827 May. 2024, 10:30
zeynelvardar -

Psd Erkekler İçin Takım Elbise Kostüm 2
21 Oca. 2016, 17:48 byalicoban88
41806106 Oca. 2024, 09:06
afnzh -

-

-
