Fotoğrafçılık Forumları
Olympus E -520
Merhaba arkadaslar, ben Olympus E-520 D-SLR aldim . Aldigim yedeki saticinin tavsiyeleri uzerine aldim aslinda. Ayrica yeni basladim, yani oyle çok anlamiyorum simdilik aradaki farklari. Almadan once nette bazi sitelerde arastirdim ama doyurucu degildi dogrusu. Bu makina hakkinda sizlerinde, yani kullanicilarin, tecrube sahibi olanlarinda fikirlerine ihtiyacim var. Yardimci olursaniz sevinirim. Simdiden tesekkurler...
tebrik ederim. çok güzel bir makine almışsın. ben kısa süreliğine, denemek için kullandım. çok beğendim. sormak istediğin bir şey varsa hatırladığım kadarıyla cevaplamaya çalışırım
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Girls In Your Town - Anonymous Casual Dating - No Selfie
23 Haz. 2026, 03:43 forumalmaz
01423 Haz. 2026, 03:43
forumalmaz -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
021908 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
153727 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
022921 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
034410 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
040206 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023202 May. 2026, 15:18
ebede -

-
