Fotoğrafçılık Forumları
Nihayet Aldım K10d Mi
sonunda makinama kavuştum(fuarı beklemek doğru tercihmiş).alır almaz standa gittim saolsun herkes çok yardımcı oldu,benim ilk makinam olduğu için yardıma çok ihtiyacım vardı.bundan sonra dahada fazla olacak.
resim göndermek için biraz çalışmam lazım.inşallah oda olur.
herkese çok teşekkürler.saygılar.
Güle Güle kullan shn58. Bende demiştim ama birde burdan diyelim.
okyanus abi çok teşekkürler.
stahl tekrar teşekkürler.fotoğraflarımı kendim beğendimde göndericem hemen
Makinanı güle güle kullan...K10D paylaşımı için kullananların tamamına yakını aşağıdaki konu başlığında:
Netfotoğraf Pentax K10d Ürün İncelemesi
#shn58' tarafından 02.08.2007 12:06:06 tarihinde düzenlendi.
COMANCHİ bu forumu çok hantal ve kullanıcılarının bazılarını
çok önyargılı bulduğundan KENDİ YAZILARINI silmiştir..
#comanchi' tarafından 08.06.2007 22:14:48 tarihinde düzenlendi.
comanchi teşekkürler inşallah kavuşursun makinana en kısa zamanda.fotoğrafları ufak ufak yüklüyorum k10d inceleme başlığına.gerçekten manuel fokus daha zevkli
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Plakanız Orijinal mi App mi 10 Saniyede Test Edin!
11 Mar. 2026, 14:20 prodersler
044311 Mar. 2026, 14:21
prodersler -

-
-

Soruların Gizli Dili, Çatal Dilli Midir?
14 Şub. 2026, 11:11 miratcenk
042814 Şub. 2026, 11:11
miratcenk -

Ehliyetimi Kaybettim Ne Yapmalıyım
28 Oca. 2026, 16:01 prodersler
036628 Oca. 2026, 16:02
prodersler -

-

Kamil Abalıoğlu Ne Oldu Bu Sene Benim Köyüme
30 Kas. 2025, 21:25 prodersler
047830 Kas. 2025, 21:25
prodersler -

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
048730 Kas. 2025, 21:24
prodersler -
