Fotoğrafçılık Forumları
Ne Almalıyım ?
Merhaba,
siteyede yeni üye oldum
sormak istediğim bir soru vardı
Uzun zamandır fotoğraf makinesi almak için para biriktiriyorum şu an 2500 ytllik bir bütçem var, bunun tamamını gotoğraf makinesi almak için kullanıcam, bundan öncesadece dijital fotoğraf makinesi ile fotoğraf çektim.
Almak istediğim fotoğraf makinesi hem benim gibi yeni başlayanlara uygun hemde kendimi biraz geliştirene kadar uzun süre değiştirmeyeceğim bir makine olmalı.
İşte ben bu konuda sizin fikirlerinizi almak istiyorum
Sony Alpha a700k 18-70
sony a200 (1300 lira iki kit lensle birlikte)
canon 400d-450d cıkıyor (bu civarda olacaktır tek kit lensle)
pentax k10d-k20d cıkıyor (tek kit lensle 1200 lira cıvarında alınabiliyor)
yada body olarak alıp yanlarına kaliteli lensler alın.
govdeye cok para vermeyın.
yatırımı lense yapın. 1000 liralık govdeler aldıgınızda 1500 lira lense para kalırki iyi para,iyi lensler alınabilir
---------
a700 amator biri için bence cok fazla, pahalı ve lükse kacar.para var diye hepsini harcamak gerekmiyor.nede olsa alacagınız 1000 dolarlık govdeyle 2000 dolarlık govde arasında cok fark yok. fotografı makine degil fotografcı ceker.
1- Sony A200 (mümkünse sadece body olarak) 900 ytl filan
2- Tamron 17-50 (sony uyumlu) 500-600 arası
3- sony 75-300 zoom lens 300 ytl filan en fazla yenisi
yani 2000 ytl bile tutmadı. ve harika bir sete sahip oldun.
kalan paranın küçük bir kısmıyla UV filtre, çanta vs al..
Üstünü de ihtiyaçlarına harcarsın
Bu liste inan ki hiç kimsenin "kötü" diyemeyeceği harka bir seçim.. Keza kendime bile bu sistemi kurabilirim
Satayım mı sana Panctom,
@panctom
Sony A200'ü 900ytl ye 2.el mi yoksa spot mu bulursun? Heralde 1.el garantili demiyosundur
arkadaşlar sizden yardımlarınızı bekliyorum.
nikon D40 - D40X - D80 ile canon EOS350D - EOS400D makinaları arasında seçim yapamadım.
kullanan arkadaşlar varsa bana hangisini tavsiye eder.
artıları ve dezavantajları nelerdir.
bilgilendirirseniz sevinirim.
(Bilen bilir)Bende dslr e geçme aşamasındayım ama hala karar veremedim ne alacağıma. Son zamanlara kadar sony fanatiğiydim. Ama yedek parça lens derken (piyasayı araştırdım istanbuldan bahsediyorum) (yedek parçaya lens dahil her türlü şey giriyor-pile kadar) Sony'nin pek bi pazarı yok gibi geldi bana. A 200 güzel makine ama daha ilerisi için muamma.Bu yüzden canon almak en mantıklısı gibi geliyor şimdi bana. Tekrar ediyorum ben sony A 200 almayı düşünüyordum ama fikrim değişti. Şu an canon 400D düşünüyorum.Bunun sebebide kolay lens ve yedek parça.Ama 3-4 sene sonra sony dslr de canon ve nikon u yakalar gibi.
(DİĞER BÜTÜN GÖRÜŞLERE SAYGIMIZ SONSUZDUR) Tavsiyelerinizi bekliyorum.
arkadaşlar tavsiyeleriniz için teşekkürler
seçim yaparken fikirlerinizide göz önüne alarak karar vericem...
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

Ehliyetimi Kaybettim Ne Yapmalıyım
28 Oca. 2026, 16:01 prodersler
036628 Oca. 2026, 16:02
prodersler -

Kamil Abalıoğlu Ne Oldu Bu Sene Benim Köyüme
30 Kas. 2025, 21:25 prodersler
047630 Kas. 2025, 21:25
prodersler -
-

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
048730 Kas. 2025, 21:24
prodersler -

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
050930 Kas. 2025, 21:24
prodersler -

Yapay Zeka Çağında Sanatı İnsani Yapan Nedir?
08 Kas. 2025, 15:58 miratcenk
0105308 Kas. 2025, 15:59
miratcenk -

Tapu Harcı Nasıl Nereden Yatırılır Ziraat Bankası
06 Kas. 2025, 14:43 prodersler
077006 Kas. 2025, 14:43
prodersler -

Kimlik Kartımı Kaybettim Ne Yapmalıyım
06 Kas. 2025, 04:14 prodersler
067506 Kas. 2025, 04:14
prodersler -
