Fotoğrafçılık Forumları
Kaça Satarım
arkdaşlar bende d200 ve 24-85 var.stüdyoda kullandım.yaklaşık 1 yıldır.makia temiz.satmak istiyorum.ne kadara satabilirim?
24-85 lensinizi bilemiyorum ama D200 gövde olarak spotta 1400 $ e bulunabiliyor.Eğer makinenizin garantisi devam ediyorsa bu fiyatı referans alabilirsiniz.
gittigidiyorda açik artımaya koy ayrı ayrı koyarsanız daha cazip olur her ikisi için eline geçecek para minümüm iki bin ytl civar olur .
bende 9 subat'ta aldigim d200 ve 1 hafta once aldigim 18-200 vr var. isteyene ikisini birden 2000 dolara satabilirim. makina 1000 cekimde cok temiz.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

2. El Canon 650d Sadece Body Kaça Bulunur?
04 Şub. 2016, 22:28 onurkose1453
2285414 Şub. 2016, 03:31
kaan_akman -

-

-
-

-

Düğünlerde Kamera Kaça Kecilir
07 Oca. 2011, 10:11 berkayy09
13492220 Tem. 2011, 02:55
fotomehmet56 -

Düğün Fotoğraflarını Kaça Çekiyorsunuz?
02 Haz. 2010, 19:53 ergunbicer
8246925 Oca. 2011, 00:27
khalim -

-

Sanalreyonum. Com Kaçak Mal mı Satıyor...
02 Şub. 2010, 13:49 frknkrc
81347725 Nis. 2010, 12:17
ozansan -
