Fotoğrafçılık Forumları
Eos 350 D mi Sigma Sd10 Mu?
hangi makineyi tercih edersiniz arkadaşlar_?
scile merhaba..
umarim iyisindir..
scile, ben sana bir soruyu sormak istiyorum; sence neden 350d veya sd10?..
yani neden sd10'i begendin? ve neden 350d'yi..
ayni zamanda nerede kullanacaksin?
fotograf makinesinde olmazsa olmaz dedigin seyler neler?
her iki makine de ihtiyaclarini karsilayacak nitelikteler mi?
...
ve sanirim sd10'in ucuz olmasi yuzunden, 350d'yi son anda almayip, sd10'i de listeye ekledin..
Sevgili scile,
Foveon sensör teknolojisinden ötürü tabii ki sigma 350 d yi döver
ancak ben sana sonbaharı beklemeni öneririm.Sonbaharda benimde beklediğim Sigmanın yeni modeli piyasaya çıkacak.Birde Pentaxın avrupada olan fakat ülkemize henüz gelmemiş 18 mplik bir modeli var bence acele etme....350 d ye bu makineler beş çeker..Dilersen yine sensö teknolojisi yüksek olan Fuji finepix S2veya S3 pro larıda inceleyebilirsin...
merhaba arkadaşlar benim makineyi kullanacağım yer vücut geliştirme yarışması, yani 1000YTL civarı para verebilirim makineye anca,birde yarşmalarda hangi objektif işimi görür? şimdiden teşekkürler
o zaman panaonic fz 30 al utandırmaz seni...
o los ortamda fz30 muthis noise performansı!! ile adamı gercekten utandırır bence.
eger butce dslr icin yeterli degil ise fuji f11 yada yeni modeli f30 bile cok isinize yarayabilir
gercekten ne utandirir ama..
burkay, pentax 645d'nin fiyatini biliyor musun?..
evet 18 mp'lik bir kamera ama..
ayrica orta format..
sigma'nin yeni modeli nasil olacak burkay? eger dedikodulardaki gibi olacaksa, 350d'ye 5 degil 100 ceker bence..
http://www.rytterfalk.com/2006/04/01/new-sigma-true/
......
bu arada scile, sen cok yasa emi..
1000 ytl'lik butcen varsa, turkiyede zaten dslr alamazsin bildigim kadariyla.. ama ki amerikadan falan getirtmeyi dusunuyorsan, sanirim bir nikon d50 alabilirsin 1000 ytl'lik butce ile..
ayrica omer'in dedigi gibi fuji'nin kompact'lari iyi olur..
sevgili ömergin,
vucut yarışmalarını los ortam olduğu konusunu bilmiyorum be bu tür yarışmaların yaz aylarında daha çok plajlarda eğlence olarak yapıldığını biliyorum.Ayrıca bana los ortamda nois olmayan bir makine modeli soylesene? 1000 ytl ye alabileceğin....
fuji f30 en iyisi o bildigim kadarıyla bu fiyat aralıgında
burkay bey selamlar siz bana noise üretmeyen bir cihaz söylermisiniz...
Selam İlker,
yolladığın link harikaydı, Sigma o özellikler olursa 1dsMII ye beş, zaten 3.5 megapixellik makinelerin 5 çektiği zavallım 350D ye 100 çeker, eh olmazsa ne yapalım, akıntıya kürek çeker ))).
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157127 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024321 May. 2026, 10:39
miratcenk -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023502 May. 2026, 15:18
ebede -

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037802 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050116 Mar. 2026, 13:13
prodersler -
