Fotoğrafçılık Forumları
Deli Topiği
Şöyle 4/4 lük bir polemik bulsam
Milleti birbirine kırdırsam
Canım sıkılıyor…
Tarih: 7 Haziran 2007, 14:16 - İp: 213.***.**2.98
Hava tam evde yatmalık bir hava.
Çay alayım bir tane
Sı
kıl
dım.
Ne olacak arkadaş bu işler böyle bilemedim.
Bugün ne yapsak acaba?
Yarın akşam ne yesem lan?
Sabah kahvaltısını iskender ile yapmak isterdim.
Bodrumda lahmacun 65 lira. Mis.
İlgili olabilecek konular
-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

Gel Ayşe'm Allah'a Edelim Dua Hüseyin Ceyhan
12 Eki. 2024, 16:15 prodersler
0125012 Eki. 2024, 16:16
prodersler -

Listede Olmayan Fotoğraf Makine Modeli.
12 May. 2024, 23:54 mr.mehmet
0161912 May. 2024, 23:55
mr.mehmet -
-

Pinhole, İğne Deliği Fotoğrafçılığı
04 Tem. 2008, 15:07 oguzhanman
6838306 Ara. 2021, 12:07
maho99 -

Selma Geçer Başımdaki Sevda Yeli Bazen Arsız Bazen Deli
05 Tem. 2021, 13:25 prodersler
0191005 Tem. 2021, 13:26
prodersler -

Karagöz İle Hacivat: Tuzsuz Deli Bekir
26 Mar. 2021, 19:07 serdar102
1228926 Mar. 2021, 19:10
serdar102 -

-

Yeni Başlayan Birine Hangi Modeli Önerirsiniz ?
21 May. 2016, 13:32 anyas
1303321 May. 2016, 14:08
ercan43 -
