Fotoğrafçılık Forumları
D80 Made İn Malezya Alınırmı?
merhaba spot olarak D80 buldum gayet de uygun bir fiyata.sizlere sorum nikonlar genelde hangi menşeili olarak satılıyor? alacağım ürün 1 yıl amerika garantisi ile geliyor. burada bir arıza yaşasam teknik servis alma imkanım var değilmi? (ek ücret ödeyerek tabi) yani bir arıza durumunda makine elimde patlarmı?
al gitsin nerde imal edildigi kafani kurcalamasin hic!
Ben bu güne kadar 10 a yakın nikon makina kullandım ve bir çoğu malezya malı idi ve hiç bir sorun yaşamadım.Arıza ya gelince o biraz şans artık.garantisi olamasa yetkili servis ücreti karşılığı tüm sorunları giderir merak etme
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023602 May. 2026, 15:18
ebede -

-

Plakanız Orijinal mi App mi 10 Saniyede Test Edin!
11 Mar. 2026, 14:20 prodersler
044311 Mar. 2026, 14:21
prodersler -
-

-

-

Adınıza Şirket Açılmasını Engelleyin! | Adım Adım Anlatım
02 Şub. 2026, 21:52 prodersler
047902 Şub. 2026, 21:52
prodersler -

Kart Bilgilerinizi Çaldırmayın %100 Güvenli Sanal Kart Nasıl
15 Oca. 2026, 13:23 prodersler
056715 Oca. 2026, 13:23
prodersler -

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
048912 Oca. 2026, 15:34
prodersler -
