Fotoğrafçılık Forumları
D2x Den Sonra
Merhabalar. Şu ana kadar D2x kullanıyordum ancak çok agır ve benim için fazla oldugundan; yani dahili flaşı yok ve gereksiz şekilde büyük. Ben sokak sokak gezip fotograf çeken bir insanım. Bu makinadan sonra bana ne önerirsiniz. Nikon D90 Yada D300 Yada D300s? Fiyat konususnda çok bi sıkıntım olmasada Canon EOS 5D Mark II alamam maalesef. yardımcı olursanız çok sevinirim.
d7000?
çevrenizde bildiginiz güvendiğiniz takas düşünen varmı peki yardımcı olabilirmisiniz?
ayrıca d7000 lerde backfocus denen bir problem varmış bu sorun çözüldümü bilginiz varmı acaba?
d7000 lerde back focus yok artık. şahsen ben d7000 kullanıyorum böyle br sorunun olmadı makine ile.
d7000 de sorun cozuldu diye biliyorum.
d2x seviye olarak daha ust seviye bir makine (İDİ) ama suanda d7000e gecerek bir nevi sınıf atlamış olacaksınız.
iso performansı- fotograf kalitesi- işlevsellik ve bir cok acıdan
Cevaplarınız için teşekkür ederim D90 aldım İnşallah hayırlı olur.
hayırlı ugurlu olsun
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
153727 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
022821 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
034310 May. 2026, 17:30
miratcenk -
-

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044312 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Ajitasyon Estetiği: Magnum'a Giden Yol
08 Mar. 2026, 17:43 miratcenk
058008 Mar. 2026, 17:43
miratcenk -

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
048612 Oca. 2026, 15:34
prodersler -

Sağlık Raporu Ücreti Yatırma Mobilden
19 Ara. 2025, 00:31 prodersler
058319 Ara. 2025, 00:31
prodersler -

Trafik Cezası Fotoğrafı Nasıl Görülür Mobilden
23 Kas. 2025, 16:28 prodersler
099823 Kas. 2025, 16:29
prodersler -
