Fotoğrafçılık Forumları
D-slr Tavsiye!!!
öncelikle herkese selamlar;
fotoğraf çekmekte yeni olmakla birlikte kursa ve seminerlere gitmem sayesinde biraz da olsa bilgim var...
bu güne kadar zevkle kullandığım eos 300 ümün baskı maaliyelerine artık yetişemediğimden yeni bir d-slr makina almayı düşünüyorum.
2000 ytl ye kadar çıkabilirim...
ayrıca slr like olarak fuji s9500 öneren çok oldu bununla ilgili tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.
ya bir de o r1 bu r1 mi öyleyse fiyat çokuygun değilmmi:?
sevgili kera..
dediğim gibi bende r1 ve a100 var.a100 türkiyeye ilk yalçınlara geldi ve geldiği ilk gün aldım.şuana kadar herhangi bir sorun yaşamadım yaşayanada rastlamadım.Fotoğraf makinası alırken herkes ayrı ayrı bir makina önerir ve buda insanların kafasını karıştırır.samimi bir arkadaşım geçenlerde nikon d200 aldı ve bende uzun süreden beri birde nikon d200 almak istiyordum.malum ben şuan şırnak cizredeyim.burda d200ü canlı görme şansım olmadığı için internet üzerinden alacaktım.arkadaşımın stüdyosu için alığı d200ü görme şansım oldu ve d200 almaktan vazgeçtim.
onun için size önerim alacağınız makinayı sevmeniz ve aranızda duygusal bir bağın olması gerekir.gidin bir mağazaya ve kafanızdaki makinaları elinize alın hangisi hoşunuza giderse ve hangisine ısınırsanız onu alın..
teşekkürler ben de mersindeyim bu makinalrın hepsine ulaşamıyorum..
( bir önceki mesajda link,i unutmuşum
http://www.teknosa.com.tr/Cultures/tr-TR/Products/urundetay.htm?CS_ProductID=135170483&CS_Category=_SBA_156_1662_179_342&CS_Catalog=_FOTOGRAF___VIDEO_KAMERA
mrb...bende a100 kullanıyorum ve nazarlardan uzak herhangi bir şikayet olmadı şimdiye kadar...sadece birkaç hata veren makine forumda yazıldı oda versdiyon yüklemesi sonucunda ortadan kaltıgını söylediler...uzan süre omu bumu sürüncemesinde kalan ve forumları takip etmekden helak olan birisi olarak size söyleyebilecegim tek birsey var...gideceksiniz bir magazaya gerekiyorsa kalkın ist. gidin...makineleri elinize alacaksınız vizörden bakacak birde mümkünde denklanşöre basıp sesini duyacaksınız...kalbiniz size söyleyecektir hangi makine oldugunu...sonuc olarak giriş seviyeside olsa dslr lerin hemen hemen hepsi bir amaörü tatmin edebilir...seciminizi yaptıkdan sonra ilerleyen dönemde ilgi alanınıza yogunlasacagınız sekilde yeni ve kaliteli bir lens ile setinizi tamamlarsınız.....benim yaptıgım ve ilerisi için düşündügüm bu.
size hayırlı tercihler.
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023108 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157427 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024421 May. 2026, 10:39
miratcenk -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035110 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023602 May. 2026, 15:18
ebede -

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037802 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050116 Mar. 2026, 13:13
prodersler -
