Fotoğrafçılık Forumları
Canon Eos 500d ?
merhabalar.grafik ve fotograf alanı , lise 2 öğrencisiyim. kompakt makinelerle fotoğraf çekmek istemiyorum artık , bir dslr ya da slr-like makina almaya karar verdim. ilk başta 1000D diye düşünüyordum ama internette okuduğum yorumlar olumsuzdu genelde. bu yüzden bende 500D'ye yöneldim.
sizce almalı mıyım , yoksa dslr like mı almalıyım ?
eos 1000 d güzel bir makine çektiğim fotoğraflara bakabilirsin ben memnunum kötülediklerine bakma ancak şuna dikket et makinede made in japan yazsın. eğer paran varsa 500 d al tabiki 1000 d den daha sonra çıkmış yeni bir model 1000 d ye nazaran artıları olan bir makine kullanmadım ama mantıken 500 d daha iyidir...
almamalısın.
once forum kurallarını sonra forumu okumalısın.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

-

-

-
-

-

Canon 600d Görüntü Görüntülenemiyor, Bilgisayarda Yeşil
16 Ara. 2024, 08:32 alarissa
1274925 Ara. 2024, 13:11
mete007 -

-

-

-
