Fotoğrafçılık Forumları
Canon 50 D Çıkmış
Gördünüz mü 50 d yi. 40 d ile fazla bir ilerleme olmamıştı ancak 50 d ile bayağı bir mesafe katedilmiş gibi.
15 mp
12800 ıso
920000 lcd vs vs
Canona geçmenin tam zamanı gibi.
Ha bu arada. BEn 18-200 alın derken Benim 18-200 ümle dalga geçenler canonun bile 18-200 yapması ile artık ne kadar haklı olduğumu görmüş oldular.
bu arada
husmenaga
gaijin
t_yaman
çok teşekkürler
Selam arkadaşlar, yazılarınızı başından beri takip ediyorum.
Belki hatırlarsınız bir iki sene önce ben de çok takılırdım siteye. Yeni makina alınca forumlara fazla takılamadım. Konica Minolta Dynax 7D almıştım. ve hala kullanıyorum.
Kontrast, o zamanlar yeni D80 almıştı. Neyse,
Bu sıralar ben de yeni makina araştırma aşamasındayım.
Ben de hüsmenaga gibi kuş fotoğrafı çekmeye çalışıyorum.
40D ergonomi ve özellik açısından D300 den biraz daha basit gelmişti bana fakat canon 400 5.6 da rakipsizdi.
Buna rağmen D300+300 f/4 almaya karar vermiştim ki,
bir de baktım 50D çıkmış.
40D deki eksikleri 50D de telafi etmişler. Bu da beni canona yöneltti açıkçası.
Makina piyasaya çıksın, fotoğraflarını bir görelim. Kesin kararı o zaman vereceğim
Yani bir iki ay daha bekleyeceğiz anlaşılan o ki.
Herkeze selamlar...
O mr mehmet hoşgeldin sefa getirdin..
BEkle bakalım.
HElfire kesin bozuktur o yak gitsin.
Oooooo hoşbuldum saolasın Pazarbey,
güzel muhabbetini özlemişim, selamlar.
+bizde bizde
pazarbey beraber yakalım ama benimki biraz zor yanar magnezyum body malum
Metal ısınınca güzel şekil alır baştan dizayn edersin
Bu arada Nikon D90 ve Canon 50d den sonra fotoğrafçılık başka bir yöne kaymaya başladı diyebiliriz.Sonumuz hayrolsun,ele düşmesin de yaptığımız iş.
Pazarbey sence de bunlar tüketici odakluı yenilikler değil mi ? Isoydu,mp di lcd di...Canon 40d de tam tadındaydı,birçok spor ve yaban amatör fotoğraçılarına iyi bir gövde imkanı verdi ama 50d pek hoş karşılanmadı forumlarda.En azından bazı beklentiler gerçekleşirilmemiş.
Gerçi çok da umurumda deği ya neyse
merhaba arkadaslar 40 D 17-85 yaklasik 20 gun once ingiltere den bir arkadasima amazondan aldirdim makinami 20 gundur kulaniyorum COK MEMNUNUM daha once sony a100 kullanmistim bir arkadasiminda 400 d sini bir sure kullandim 40 d nin deklansore bastigimda icindeki gucu hissettiriyor bady buyuklugu oldukca guzel ele tam oturuyo ben bu makinayi turkiye sartlarinda ruyamda gorurdum yurt disindan yari fiyatina almasaydim tr den a300 alacakken yurt disina yoneldim iyikide oyel yapmisimm canon 50 D su anda amazon da 1500 siterlin 3300 lira bence degmez bu fiyata 1700 e 40 d varken amator kullanici olarak
mavi_izci zaten fotoğrafçılık ele düşmüş durumda
ki bundan rahatsız olmaya gerek yok hiç birimiz büyük sanatçılar değiliz
HEpiniz haklısınız.
En haklıda mavi.
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022808 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157327 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024421 May. 2026, 10:39
miratcenk -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023602 May. 2026, 15:18
ebede -

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037802 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050116 Mar. 2026, 13:13
prodersler -
