Fotoğrafçılık Forumları
Canon 450 D
Arkadaşlar selam
Bu siteye yeni üye oldum. fotoğrafçılığa yeni merak saldım. canon 450 d almak istiyorum. 1.175'e buldum. makinenin kullanımı ve fiyatı sizce nasıl? yeni başlayan birisi için yeterlimidir..
Banyo ettirmesi daha kolay diye negatif film tercih ediyorum. Ben Fuji'nin renklerini ve tonlarını Kodak'ınkinden daha çok seviyorum.
Canon 450D 1500-1600 TL civarında, yeni başlayan birisi için yeterlidir.
giriş seviyesi için en uygun ve en teknolojik makina diyebilirim eski makinamdı kesinlikle tavsiye ederim fiyatta iyi sanırım spot çünkü tr fiyatı 1500-1600 tl civarında güvendiğin bir yerden alırsan sorun yaşamazsın ilk alacağın lenste 50mm f1.8 olsun
Bence bu konu admin tarafından kapatılmalı.
1. Canon 450D başlıklı yüzlerce konu var. Arkadaş hiç aramadan okumadan bodoslama bir diğerini açıvermiş.
2. Burası "Analog" yani "Filmli" makinalarının forumu. Arkadaş Forum çeşitlerini bile okumaya zahmet etmemiş, karşısına çıkan ilk kategoriye, yani "Analog" bölümüne dalmış.
Bu kadar tembelliğe, hazırlopçuluğa pes doğrusu. Buraya bilgisini, tecrübesini, tutkusunu ve en önemlisi emeğini akıtan bir sürü insan var, üstelik bunu "beleş" olarak sunuyorlar. Beleş olması değersiz olduğu anlamına gelmez, en azından biraz saygıyı hakediyorlar.
aynen katiliyorum antika.
hadi arada bir böle cikanlar olur güler geceriz fakat daha gecen hafta adamin biri de yine burda 500d'yi nerden alabilirim diye baslik acti.
bu arada bence kodak asiri kontrastli oluyor. fujinin dialari bir numara
merhaba romaroma. bende yeniyim yaklaşık 2 ay bu konuyu araştırdım. önce nikon 40 sonra 60 vb.... uzadı uzadı enson canon 450d karar kıldım ve aldım. iyikide almışım. nikon d60 da kullandım ama bence canon daha iyi. ve yeni başlayanlar içinde yeterli bi makina ben alalı 1 ay odu hala baz şeyleri kullanamıyorum daha üst bir makina alsam hiç kullanamazdım galiba. bu fiyata da bulduysan gayet iyi
kısacası; bence yeter. şimdiden kolay gelsin
antika doğru söylüyor
arkadaşlar
bu konuda yeni olduğumu söylemiştim. siteyede yeni üye oldum. neden bu kadar tepki verdiniz anlamadım neyse.
ilgilenerek cevap yazan herkese teşekkürler....
Maydonoz olmiyayimda buranin basliginda Dslr / Slr-like Satın Alma Rehberi yazmiyormu???Bu arkadasin ustune neden gittiniz film yeri diye fakan anlamadim.Bi terslik olmasin ayarlarda bende yazarsam laf yimeyeyim sonra
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
156227 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
023721 May. 2026, 10:39
miratcenk -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
034810 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023502 May. 2026, 15:18
ebede -

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037702 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050016 Mar. 2026, 13:13
prodersler -
