Fotoğrafçılık Forumları
Canon 40d Mi? Sony Alpha 350mi?
CANON 40D 10.50 MEGAPİXEL 3.818,09 YTL
SONY ALPHA 350 14.20 MEGAPİXEL 2.181,00 YTL
ikisindede acayip
şekilde karasızım ne yapçağımı
bilmiom bütçem 4000ytl civarında
tavsiyelerinizi rica ile beklerim
saygılarla
Yok Gaijin yine az yazmışım ikibinküsürsayfa açığım var daha
2-3 metrelikl baskı almayacaksanız megapiksel olayına takılmayın derim Ben şahsen canon40d kullanıyorum memnunum spot aldım sorunum yok verilen paraya acırım benim önerimde şu yönde ama spot olarak
Canon 40 d + tamron 17-50 lens : 2,050 ytl ye malolur
gayet te iyi olur
sony alacaksanız(yine spot öneririm) önce a700 sonra a300 derim. ve iyi bir lens
iyi bir lens almadıktan sonra ne alırsanız alın iyi bir sonuç alamazsınız ...
m-akan kardesim 17-50 yi kaca aldiniz nerdeenn ?
allatakı yazıları okumadımmm ama yazdığın fiyatları bi araştır derimm..
tavsiyeye gelince kesinlikle ammaaaaaaaaa kesinlikle 40dyi tavsiye ederim sony alıpta netcennn yahuuuuu.canonun servis ağı geniş abjektif bulak olsun parça bulmak olsun çook kolayyyy..
birazdaha zorla kendini 5d alll almışkeennn..odakk çarpanı olmayan şahane bir makine
Gerçek fiyatına 40d tabii ki..
Hayyam dan 1800 USD ye Nikon D300 Gövde alırsın. 4000 YTL bütçeden bahsettiğine göre bunun yanına çok iyi de lens alırsın (18-200 VR gibi).
Canon 40D yi 1200 USD civarlarına alırsın yanına da bu bütçeyle rüya gibi lens seti düzersin.
Pentax K20D alırsın (1350 USD) + Tamron 17-50mm (450 USD civarı) lens alırsın.
Sony alacaksan bence de A700 al yine çok iyi lensler alırsın. Gerçi fiyat/peformans olarak A300 çok iyi ama bütçen daha üst sınıfları çok rahat kapsıyor.
Yani bu durumda yine kararsız kalıyorsun ama bari seçeneğin bol olsun
Aman arkadaşlar dslr alacaksanız canon ve nikon. SAkın ha. Başka markalara bakmayın. Pazarbeyden beter olursunuz.
canon , nikon
illa bu ikisinden birini alacaksan canon 40d derim. sony'nin vizörünü beğenmedim. çok ufak. magnification'ı 0,74x gibi bişeydi. flaşının da çok çok az yukarı kalktığını gördüm. tilt ekran da bence sadece göstermelik. gereksiz geldi.
ama o kadar bütçen varsa eğer, bence nikon d300 almalısın. tamron 17-50 f2.8 de lens alırsın yanına, cebinde de daha paran kalır. sakın o dediğin fiyatlara alma. kolay gelsin.
s.a.
kardeşim canon 40d tabiki güzel bir makina.burda makinayı eleştirmiyoruz fakat canon 40d ye göre sony a350 nin de hiç aşağı kalan tarafı yok.aksine makinenin teknik özellik olarak daha fazlası var.aynı anda iki samimi arkadaş beraber aldık.canon 40d o aldı ben sony a350 aldım.emin olun çok memnunum.sonuçlar çok iyi.sonuç olarak şu anda yurt dışı bir yıl garantili iki adet kit lensle (18-70 macro/// 55-200 mm) beraber 1300 ytl civarı.hiç düşünme ama hiç düşünme git hemen al sony a350 yi.
http://urun.gittigidiyor.com/Sony-A350-18-70-55-200mm-Kit-Kargo-Bedava_W0QQidZZ10517692
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

-

Canon 600d Görüntü Görüntülenemiyor, Bilgisayarda Yeşil
16 Ara. 2024, 08:32 alarissa
1277425 Ara. 2024, 13:11
mete007 -

Sony Ccd-tr502e Pal Handycam Kristal Sorunu
28 Eki. 2024, 23:57 romantikhaydut
2119329 Eki. 2024, 15:14
romantikhaydut -
-

Sony Zve-10 İçin Lens Önerisi
27 May. 2024, 10:30 zeynelvardar
0240627 May. 2024, 10:30
zeynelvardar -

-

-

-

-
