foto_cihan
foto_cihan (üye)
Bursa / Amatör

Canon 40d Mi? Sony Alpha 350mi?

CANON 40D 10.50 MEGAPİXEL 3.818,09 YTL
SONY ALPHA 350 14.20 MEGAPİXEL 2.181,00 YTL

ikisindede acayip şekilde karasızım ne yapçağımı bilmiom bütçem 4000ytl civarında

tavsiyelerinizi rica ile beklerim

saygılarla

Tarih: 26 Temmuz 2008, 03:29 - İp: 78.***.**9.242
reventon
reventon (üye)
İstanbul / Amatör

Yok Gaijin yine az yazmışım ikibinküsürsayfa açığım var daha

 

Tarih: 27 Temmuz 2008, 15:30 - İp: 195.***.**4.117
m-akan
m-akan (üye)
İstanbul / Amatör

2-3 metrelikl baskı almayacaksanız megapiksel olayına takılmayın derim Ben şahsen canon40d kullanıyorum memnunum spot aldım sorunum yok verilen paraya acırım benim önerimde şu yönde ama spot olarak

Canon 40 d + tamron 17-50 lens : 2,050 ytl ye malolur
gayet te iyi olur

sony alacaksanız(yine spot öneririm) önce a700 sonra a300 derim. ve iyi bir lens

iyi bir lens almadıktan sonra ne alırsanız alın iyi bir sonuç alamazsınız ...

 

Tarih: 29 Temmuz 2008, 19:29 - İp: 212.***.**0.2
eray0755
eray0755 (üye)
Antalya / Doğa Fotoğrafçısı

m-akan kardesim 17-50 yi kaca aldiniz nerdeenn ?

 

Tarih: 5 Ağustos 2008, 16:33 - İp: 88.***.**4.223
agro
agro (Üye)
İstanbul / Reklam Fotoğrafçısı

allatakı yazıları okumadımmm ama yazdığın fiyatları bi araştır derimm..

tavsiyeye gelince kesinlikle ammaaaaaaaaa kesinlikle 40dyi tavsiye ederim sony alıpta netcennn yahuuuuu.canonun servis ağı geniş abjektif bulak olsun parça bulmak olsun çook kolayyyy..

birazdaha zorla kendini 5d alll almışkeennn..odakk çarpanı olmayan şahane bir makine

 

Tarih: 5 Ağustos 2008, 16:49 - İp: 88.***.**6.223
sercan85
sercan85 (üye)
İzmir / Amatör

Gerçek fiyatına 40d tabii ki..

 

Tarih: 5 Ağustos 2008, 16:57 - İp: 85.***.**1.191
t_yaman
t_yaman (üye)
İzmir / Amatör

Hayyam dan 1800 USD ye Nikon D300 Gövde alırsın. 4000 YTL bütçeden bahsettiğine göre bunun yanına çok iyi de lens alırsın (18-200 VR gibi).
Canon 40D yi 1200 USD civarlarına alırsın yanına da bu bütçeyle rüya gibi lens seti düzersin.
Pentax K20D alırsın (1350 USD) + Tamron 17-50mm (450 USD civarı) lens alırsın.
Sony alacaksan bence de A700 al yine çok iyi lensler alırsın. Gerçi fiyat/peformans olarak A300 çok iyi ama bütçen daha üst sınıfları çok rahat kapsıyor.
Yani bu durumda yine kararsız kalıyorsun ama bari seçeneğin bol olsun

 

Tarih: 5 Ağustos 2008, 18:16 - İp: 88.***.**8.232
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

Aman arkadaşlar dslr alacaksanız canon ve nikon. SAkın ha. Başka markalara bakmayın. Pazarbeyden beter olursunuz.
canon , nikon

 

Tarih: 5 Ağustos 2008, 19:22 - İp: 88.***.**6.26
jimaragorn
jimaragorn (üye)
İstanbul / Amatör

illa bu ikisinden birini alacaksan canon 40d derim. sony'nin vizörünü beğenmedim. çok ufak. magnification'ı 0,74x gibi bişeydi. flaşının da çok çok az yukarı kalktığını gördüm. tilt ekran da bence sadece göstermelik. gereksiz geldi.
ama o kadar bütçen varsa eğer, bence nikon d300 almalısın. tamron 17-50 f2.8 de lens alırsın yanına, cebinde de daha paran kalır. sakın o dediğin fiyatlara alma. kolay gelsin.

 

Tarih: 9 Ağustos 2008, 03:18 - İp: 88.***.**3.121
enginxxx
enginxxx (üye)
Ankara / Amatör

s.a.

kardeşim canon 40d tabiki güzel bir makina.burda makinayı eleştirmiyoruz fakat canon 40d ye göre sony a350 nin de hiç aşağı kalan tarafı yok.aksine makinenin teknik özellik olarak daha fazlası var.aynı anda iki samimi arkadaş beraber aldık.canon 40d o aldı ben sony a350 aldım.emin olun çok memnunum.sonuçlar çok iyi.sonuç olarak şu anda yurt dışı bir yıl garantili iki adet kit lensle (18-70 macro/// 55-200 mm) beraber 1300 ytl civarı.hiç düşünme ama hiç düşünme git hemen al sony a350 yi.

http://urun.gittigidiyor.com/Sony-A350-18-70-55-200mm-Kit-Kargo-Bedava_W0QQidZZ10517692

 

Tarih: 11 Ağustos 2008, 11:24 - İp: 88.***.**1.83