Fotoğrafçılık Forumları
Canon 1100d Nasıl?
Merhaba arkadaşlar 3 gün sonra amerikada olacağım ve bende artık fotoğrafçılığa adım atmak istiyorum. New York'un muhteşem fotoğraflarını iphonumla çekmek istemiyorum forumdada araştırma yaptım en uygunu türkiyedeki ismiyle Canon 1100D geldi. arasında gidip geldiğim modeller şunlar:
Nikon D3000
Canon 1100D
Nikon D3100
bugüne kadar DSLR makina elime almışlığım yok sizce alır almaz iyi ve kaliteli fotoğraflar yakalabilirmiyim? new yorkta tatilim kısa 3 gün sürecek bu süre zarfı yeterli mi?
O kadar kolay degil hata yapmadan 4 4 lük fotograf çekmek.
Benim Tavsiyem d3000
iyi günler , bir canon kulanıcısı olarak bana 1100d daha yakın geliyor. ama benim sana asıl söylemeyi düşündüğüm şey , tıpkı coldsun ın dediği gibi , öyle hemen harika bir fotoğraf çekemezsin fakat kısa süreli olacak tatilin için uçakta , alacağın makinenin kullanma klavuzunu okursan en azından dslr ın modları ve ne işe yaradıkları hakkında ve daha birçok konu hakkında bilgi sahibi olursun. Nede olsa yolculuğun oldukça uzun sıkılmazsan az çok bir şeyler öğrenirsin.
günlerdir araştırıp karşılaştırıyorum. özellik olarak ve kalite olarak bu yazdıkların içinde en iyisi 1100 D'dir
adagio kardeşim makinayı new yorktan alıcam uçakta inceleme fırsatım olmucak
Bence iyi bir Kompak al kısa zaman içinde en iyi fotoları kompak makine ile çekersin.
Canon 110D canon'un yanlış hatırlamıyosam yaklaşık olarak 2,5 yıldır güncellemediği D1000 'in yeni versiyonu Canon yıllardır giriş-orta seviyede modellere ağılık vermişti (450D-50D-550D ve en son olarak 600D) diğer makineler canonu giriş seviyede ezip geçiyodu yani, Canon bunu fark edip 600D ile birlikte 1100D yi çıkardı işte senin soorun burda başlıyo, 1000D'ye göre 1100D çok büyük farklılıklar içeriyo , yani 550D ye göre 600D sadece bir makyaj ken 1000D'ye göre 1100'de çok büyük farklılıklar içeriyo; Megapiksel olarak çok fazla bi fark yok 10'dan 12'ye çıkmış ama tahmin ediyorum 450D'nin algılayıcısı var içinde buda önemli tabi, işlemcisi mesela DIGIC4 olması lazım bu herşeyi etkiler iso yu etkiliyo herşeyi etkiliyo, bu işlemci diğerlerinin seviyesine getiriyo 600D'de de Dıgıc4 var, Video çekme özelliği eklendi mesela 720P video çekiyo, bu sana yeterli olur, çünkü sen daha profosyonel çapta bir gereksinim bekleyemezsin makinadan, Bitanede eksi yanı var herşey otomatik mesela dıyafram'ı çok saçma değerlere getirebiliyo, diyafram sınırları var bi lense f32ye çıkabiliyosa biz 32'ye kadar çıkabiliriz diye bişey yok 11-12 mesela en net alansa makine otomatik olduğu için bi bakıyosun 16'ya falan çıkabiliyo, ama sende bunları kendin yapamacağın için otomatik olması daha iyi yani tam bir giriş seviyesi olmuş bu kadar anlattıktan sonra tabiki 1100D2yi öneririm ama Nikon D3100'de iyi bi makinedir, onunla alakalı pek bir bilgim yok daha çok Canon'a yönelmiş durumdayım, ama duyumlarım onunda iyi bir makine olduğu yönünde
pardon yanlış yazmışım ilk cümlede 1100D 1000D nin yerine geldi
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023108 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
045118 Mar. 2026, 23:40
prodersler -

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050116 Mar. 2026, 13:13
prodersler -
-

Plaka Ücreti Nasıl Yatırılır Ziraat Bankası
09 Mar. 2026, 21:35 prodersler
072309 Mar. 2026, 21:35
prodersler -

Dijital Emeklilik Kartı Başvurusu Nasıl Yapılır
02 Mar. 2026, 13:14 prodersler
051002 Mar. 2026, 13:14
prodersler -

İş Bankası İşcep Dekont Nasıl Alınır
19 Oca. 2026, 15:03 prodersler
0142919 Oca. 2026, 15:03
prodersler -

Kart Bilgilerinizi Çaldırmayın %100 Güvenli Sanal Kart Nasıl
15 Oca. 2026, 13:23 prodersler
056715 Oca. 2026, 13:23
prodersler -

Merhum Martin Parr'ı Nasıl Bilirdiniz?
01 Oca. 2026, 13:55 miratcenk
082701 Oca. 2026, 13:56
miratcenk -
