Fotoğrafçılık Forumları
Ben Sony'den Geçmem..
1- CANON 40D iso1600 DETAY FOTOSU
2- SONY A700 iso1600 DETAY FOTOSU
Şimdi bu iki linkte aynı test fotosu var. Lütfen bu açılan büyük boy fotoğraftaki sağ alt köşeye yakın bir yerde duran grafikli tabloya gidin.
CANON noise temizliği konusunda daha iyi.. Ama noiseleri temizlerken, detayları da temizlemiş. Grafikteki sık çizgilerde ve rakamlarda detay kaybı belirgin..
A700 ise noise temizliğinde az daha özensiz.. Ama detaylar çok daha güzel ve temiz..
Keza aynı sitede A350 modelinin iso1600 fotosu da var. Ve aynı şekilde keskin..
Evet.. Ben SONY'ci PANCTOM belki yine bir kısım medyayı karşıma alacağım ama...
DETAY VERME KONUSUNDA SONY'nin DSLR MODELLERİ, CANONDAN DAHA İYİ..
Bunu zaten A100'den beri biliyorum.
Tabii şu da gercek bir daha söyleyeyim:
Bizim burada fotoğraftaki amacımız, devasa boyutta baskı almak değil.. Ama ben SONY'nin dokusunu seviyorum, dokusunu..!!
NİKON'un D300'ünü tabii bir köşeye ayırmak ve ona ayrı bir gözle bakmak lazım..
AMA FOTOĞRAFTAN AYRI OLDUĞUM BU DÖNEMLERDE BİR KEZ DAHA ANLADIM!!
BEN BİR SONY ADAMIYIM!
Onun gövde üzerinde sunduğu ve HARİKA ÇALIŞAN SSS sistemi YETER BE!!
Hangi lensi takarsam takayım, TİTREMEYEN LENSİM VAR!!!
GİDİP TE, üzerinde IS veya VR olan lenslere dünya para bayılmıyorum!!!
Hani bir reklam vardı ya:
AKLIMI SEVEYİM BE YAAA..!!!
[>:D
Yeni ceplerle çekimler şahane,mağazalara gidince hafıza kartı ile gidin çekin evde seyredin.
Olmazsa olmaz [lar] arasında..
Panctom,orijinal TR kullanım kılavuzlarını merkez Sony bana kargoyla yollayacak.
Sadece,yeni ürünlerine kutularına koyamamışlar,ondan çıkmıyormuş TR.
Diğer herbirşeyi var ama..
Gelsinde öyle çekime başlayayım en iyisi.
Bir de hava gökgürültülü şimşekli burada,foto çekilmiyor dışarıda.4-5 gün böyleymiş hava da ,şans.
bugün fuardan beylikdüzü meyda marka gittik
makinaları tek tek elimle inceledim kavradım hissettim falan filan
pentaks elimden düşçek gibi oluyo
ama sonyi alınca sanki öyle kavrıyosun ki eline kayışla bağlamışlar gibi sanki hiç düşmücekmiş gibi duruyo
mercedes gibi .
sevdim sony A700 ü
panctom
ne yaptın sen sattınmı A100 'ü merak ettim.
Daha evvel yazıldı mı bilmiyorum ama başlığı görünce aklıma hemen şu yazıyı yazmak geldi.
YA SONY SENDEN VAZGEÇERSE?
A7OO benim de adayım..
stahl, evet sattım A100'ü..
Mgrgin, valla hiç sanmam SONY benden geçsin..
Bu sitede ben gibi SONY reklemı yapan adam var mı bir tane daha
abi aklına A700 hakkında bi daha kötü fikirler getirme olur mu
Şiişşşşşttt...
Lasthop çaktırma!!
Panctom ev makinayla dolacak sende,lakin..FZ-18'ini kullansana paso..
Dolarda yükseldi bak.
Nee!!!
Anlamadım!!!
Kumköy abi bana makine mi alacan hedeye??
.
#panctom' tarafından 23.03.2008 02:58:37 tarihinde düzenlendi.
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157327 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024421 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -
-

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044712 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Ajitasyon Estetiği: Magnum'a Giden Yol
08 Mar. 2026, 17:43 miratcenk
058508 Mar. 2026, 17:43
miratcenk -

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
048812 Oca. 2026, 15:34
prodersler -

Sağlık Raporu Ücreti Yatırma Mobilden
19 Ara. 2025, 00:31 prodersler
059119 Ara. 2025, 00:31
prodersler -

Trafik Cezası Fotoğrafı Nasıl Görülür Mobilden
23 Kas. 2025, 16:28 prodersler
0101723 Kas. 2025, 16:29
prodersler -
