Fotoğrafçılık Forumları
Amerikadan 60 D Getittirmeyi Düsünüyorum
Selam Arkadaslar Amerikadan 60d Getittirmeyi düsünüyorum nasıl bir makina kullanan varmı studyo da
kalite ne durumda bi bilgisi olan varmı ?
getirtebildin mi bende almayı düşünüyorumda.
Uyarı
- Forumda yazılan mesajlardan tamamen üye sorumludur.
- T.C. yasalarını ya da uluslararası kanunları, anlaşmaları, tüzükleri çiğneyen mesajlar foruma gönderilemez.
- Konu açmadan önce forumu aramanız önerilir. Bir birinin benzeri konular silinecektir.
- Konunuzu, ilgili ve sadece tek bir bölüme açın.
- Konunuzun başlığını, sorunuzla ilgili özet bir cümle olarak belirtin. "Acil..., yardım.., buraya bakın..., makine alacam kararsız kaldım..." şeklindeki konular silinecektir.
- Topluluklar hakkında tahrik edici ve küçük düşürücü yazılar yazılamaz.
- Site tanıtımı, reklam, satış ve satın alma ilanı şeklindeki mesajlar silinecektir.
- Özel mesaj sistemi ya da mail üzerinden dosya ve bilgi paylaşımı talebi içeren mesajlar silinecektir.
- Programların crack ve seriallerini dağıtmak, crack, warez, hack benzeri sitelerin tanitimi kesinlikle yasaktır.
- Telif hakları kanunu kapsamında; kullanma klavuzu, görüntülü belge veya dökümanların yayınlanması, bu belge ve dökümanları barındıran sitelere link verilmesi kesinlikle yasaktır.
- Herhangi bir kullanıcının kişisel bilgilerini yayınlamak ve özel mesaj sistemindeki bir konunun foruma taşınması kesinlikle yasaktır. Rahatsız edici mesajları olduğunu düşündüğünüz üyeyi site yönetimine bildirin.
- Foruma konu açan ve cevap yazan her üye yukardaki kuralları kabul etmiş sayılır, aksi davranışlar üyelik iptaline neden olur.
1 hafta önce getirttim ben 18-135 le beraber baya uygun ki bana geldikten bi iki gün sonra fiyatı 110 dolar düştü + dolar 1.85 tn 1.77 e düştü şuan ve hiç ummuyordum ama diller arasında türkçede var
kısaca ben 1300 $ * 1.85 ten aldım
şimdi 1190 $ * 1.77
bu ne kardeşim heryerde reklam. senin gibi 10 tane adam çıksa forumun hali ne olur.
sahibinden.com gittigidiyor vs neyinize yetmiyor
kuralları okuyun öyle yazın.
Aldım Arkdaslar Gayet Memmunum 400 ile 10 d den 60d ye gecmek gzl bişi
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
03127 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
024108 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
160027 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
025121 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036210 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037902 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-
