Fotoğrafçılık Forumları
Açık Alanda Hangisi?
Merhaba; Yeni başlamam ve fotoğraf merakımdan dolayı makine alacağım.
Çekeceğim fotoğraflar genellikle açık alan.
Bunun için bir kaç model seçtim
Canon EOS 400, 450, 500D
Nikon D3000 ve 5000 serileri bunlardan hangisini tercih etmemi tavsiye edersiniz.
Yardımlar için Tesekküler
forum kurallarını okudunuz mu acaba?
Hangi kurallar? Okumadim valla. Uye olur olmaz daldim foruma, Mevla'm kayira.
450
Sn. Ocaklılar Bey, bu konuları gördükçe hep sizin yazınız aklıma geliyor..
Bence de 450D..
#malkocy' tarafından 01.06.2010 15:36:28 tarihinde düzenlendi.
hiçbiri .....40d
Hepsini alıyorum..
Benden üçyüz kaat çalışır..
Burcunuz neydi ?
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Sizce Hangisi Sigma Apo 50-500 / Canon Ef 100-400 Mm
06 Nis. 2022, 16:21 cetoo46
0774606 Nis. 2022, 16:22
cetoo46 -

Youtube Başlık Açıklama Çeviri Nasıl Yapılır
04 Mar. 2022, 17:59 prodersler
0169204 Mar. 2022, 17:59
prodersler -

Tosuncuk Türkiye'ye Dönüyor, Tosuncuk Açıklama
03 Tem. 2021, 18:37 prodersler
3217119 Tem. 2021, 23:56
browland -
-

Word 2010 Yazılı Soru Ve Cevapları Açıklamalı Test Çözümü
19 Kas. 2020, 00:37 prodersler
0225119 Kas. 2020, 00:38
prodersler -

Oynatma Listeleri Nasıl Oluşturulur Herkese Açık, Gizli ,lis
16 Eyl. 2020, 01:07 prodersler
0195116 Eyl. 2020, 01:07
prodersler -

Minidv Kaset Sp Nedir Lp Nedir Hangisi İyidir
08 Tem. 2020, 18:02 prodersler
0253908 Tem. 2020, 18:02
prodersler -

-

Bütçeme Uygun Makine Ve Lens Hangisi ?
23 Eki. 2019, 15:10 tonysoprano
0245723 Eki. 2019, 15:10
tonysoprano -
