Fotoğrafçılık Forumları
A 100 Kullanıcılarına
1 yıllık bir A100 kullanıcısı olarak kafama takılan bazı soruları, daha tecrübeli arkadaşlara danışmak istedim. Bu başlığı açmamın sebebi bazı arkadaşların A100 lerini yavaş yavaş elden çıkarmaya başlamaları. Benim de kafamı kurcalayan acaba artık alacağım lensleri sony ye yatırsam mı yatırmasam mı diye düşünüyorum. Acaba sony den ben de vazgeçebilirmiyim diye aklıma takılıyor. Şu an tamron 17-50 hepsiburada nın satışına girmiş durumda ve ben bu ikilem içerisindeyim. Gerçekten sony ye yatırım yapmak akıllıca mı,nikon a geçmek daha mı mantıklı (amacım sony ciler nikon cular kıyaslaması yapmak değil )Daha tecrübeli arkadaşlar bu yüzden mi A100 lerini ellerinden çıkarıyorlar?
Teşekkürler.
valla piyasayı düşürmeyeyim ama,
düşündüm taşındım,
yeni makinelerin de fiyatını göz önüne aldım
neticede a-100 makinemi yakın bir arkadaşıma 600 $ a (kit lensi, 1,5 yıllık garantisi ve tüm kutu içeriği ile birlikte) sattım
belki biraz daha fazla ederdi ama en fazla 100$ daha
ben böyle düşündüm açıkçası
vallahi şimdi bende şu iki digital makine laflarından sonra tereddüt ettim makineleri satmaya..Hani diyorum a700 alacağıma tamron 17-50 mi alsam....
fipar birde arkadaşına ha..
çok vicdansızsın sende yani..
kit lens-LERİ demediğine göre a100K (18-70mm)
W bile değil yani..
napalım alana hayırlı olsun ama ballı müşteriymiş
Merhaba, A100ümle 1 yılı doldurmama az kaldı
ve onu satmayı düşünmedim açıkçası. Zeiss 16-80 almayı hedeflliyorum şimdilik onu satmak yerine bakalım artık alabilirim umarım
Bu arada zamanında hangi makineyi almam konusunda yaşadığım tereddütte A100 almamı sağlayan siz değerli büyüklerime bir kez daha teşekkürler
Merhaba arkadaşlar bende A100 ümü alalı neredeyse 8-9 ay olacak. Merson abinin dediklerine ben de katılıyorum. Satınalma güdüsü çok kuvvetli birşeydir ve adamın uykularını kaçıracak cinstendir. Fipar abinin bahsettiği şekilde mutluluk kısa sürer. Buffalo abi çok güzel bir konuya değinmiş ve ben her seferinde şunu sorarım kendime acaba makinemin hakkını verebiliyormuyum diye. Cevap HAYIR. O yüzden ne yapıyorum diğer arkadaşların dediği gibi lense yatırım yapıyorum. Kit lensten memnunum, bunun yanına geçenlerde Minolta 75-300 lens aldım 0 olarak. Bir süre geçtikten sonra ilerde bir tane de makro objektif almaya niyetliyim. Ama lensten daha önemli birşey var o da fotoğraf bilgisi. Onu da Allahın izniyle ilerletmeye çalışıyorum ve büyük bir zevk alıyorum. Gerçi şu aralar biraz ara vermek zorunda kaldım ameliyatım yüzünden.
A700 alırsın ondan sonra bir üst sınıf insanı cezbeder. Bunun sonu yok.
HErkese iyi geceler...
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157327 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024421 May. 2026, 10:39
miratcenk -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
040706 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023602 May. 2026, 15:18
ebede -

-

-
