Fotoğrafçılık Forumları
2. El 1000d 75-300mm
Bir arkadas 2. El 1000d satiyo 75 300 mm lensle birlikte 9000 falan diyo sizlerce uygun mu pahali mi.2 aydir kullaniyormus.ben aslinda 550d 600d falan dusunuyodum ama lens iyi olunca 1000dyi alsam daha mi iyi olur sizce.ayrica 2. El alinirken nelere dikkat edilmeli.
Hocam 1000D benim ilk makinem.Dün akşam acaba ben bu foto'yu 600D ile ne zaman çektim diye düşündüm(1000D çekimi).Düzgün kullanırsanız iyi işler çıkarabilir.Ama 550D yada 600D bakın derim.Arkadaşınızın fiyatı normal boyutlarda gibi.
Yorumlariniz icin tesekkur ederim.Beni makine degilde lens etkiledi 1000dye 75 300luk lens takilirsa guzel bir sonuc cikar diye dusundum sonucta 600d alirsam 18 55lik kullanabilirim.hangisini almak daha iyi olur karar veremedim.
75-300 çok kaliteli olmadığı için makineyi şahlandırmaz.Emin olun L lens bile taksanı 1000D ile bir yere kadar.Bence 600D'yi ilk sırada düşünün.Ama gelişmenize süper yardımcı olur...
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
01627 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
159327 May. 2026, 09:43
mete007 -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -
-

-

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
045618 Mar. 2026, 23:40
prodersler -

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050216 Mar. 2026, 13:13
prodersler -

-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -
