Fotoğrafçılık Forumları
Z 710 Sorunsali
arkadaslar z 710 da perde hiyi 1:2000 olmasina ragmen manuelde birturlu o degere cikmiyor.
en buyuk f degerinde dahi 1:1000 de kaliyor nededir bileniniz yada kullananiniz varmi...
Kodak Z740 kullanmıştım
Makinayı hangi ayarlarda kullandığınız önemli olabilir..
Perde hızları makinanın otomatik olarak alabileceği en yüksek hıza göre veriliyor.
Z740 da manuel olarak 1/1000 sn üstüne çıkamezken, ışığın yeterli olduğu ortamlarda 1/1500 sn görmüştüm.
Çok aydınlık ve sert ışıklı ortamlar olmadığı sürece yeterli bir hızdır.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157727 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024521 May. 2026, 10:39
miratcenk -

-
-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037802 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
045218 Mar. 2026, 23:40
prodersler -

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044712 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Plakanız Orijinal mi App mi 10 Saniyede Test Edin!
11 Mar. 2026, 14:20 prodersler
044311 Mar. 2026, 14:21
prodersler -

Plaka Ücreti Nasıl Yatırılır Ziraat Bankası
09 Mar. 2026, 21:35 prodersler
072309 Mar. 2026, 21:35
prodersler -
