Fotoğrafçılık Forumları
Olympus E-400 Ay.
Merhaba arkadaşlar hobide henüz yeniyim. Makinamı yavaş yavaş tanıyorum.. Ay fotografları çekmek istiyorum fakat istediğim verimi alamıyorum. Bir yakınım benim kulandığım modelin bir üstü olan e-500 ve yanında aldığı objektif ile 1-2 kare ay fotografı çekmişti ve gayet güzel çıkmıştı kraterler felan beliydi yani. Ben şimdi e-400 kulanıyorum ve 14-42 lensim var. Bu lens ile nasıl ay fotografı çekebilirim? Tripodum mevcut. Eğer bu lens ile çekilmez ise önerebileceğiniz lensler nelerdir? Şuan alamam ama ben baştan öğreneyim, bileyim diyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
14-42 ile çekebileceğinizi pek zannetmiyorum.
84mm oluyor en fazla...
40-150 biraz idare edebilir ama yine de ay ufak kalır zannederim. Ben denemedim.
70-300 bir lensi var. BHPhoto da 350 dolar civarında.
600 mm yapıyor. O nunla çekilir diye düşünüyorum. Benim de almayı düşündüğüm bir lens.
Benim fikrim budur..
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Girls In Your Town - Anonymous Casual Dating - No Selfie
23 Haz. 2026, 03:43 forumalmaz
04523 Haz. 2026, 03:43
forumalmaz -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022408 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
155227 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
023621 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
034810 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
040706 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023302 May. 2026, 15:18
ebede -

-
