Fotoğrafçılık Forumları
D90 F-- Sorunu
arkadşlar d90 makinem var. 18 105 nikon kit lensimi kullnaıyorum. bazan çekim yapaıarken dia diyagram ayarının gözüktüğü yerde f-- veriyor. ve çekim yapmıyor. çok sık olmuyor ama 2 defa oldu. ayarlarında mı bir problem var yoksa lens te mi bir sorun var.
nikon ların hastalığı lensi çıkar tak düzelir
lensle makina pinleri arasındaki temassızlıktan zaman zaman olabiliyor... lensi sağa sola oynatınca üst üste oturacaktır...
Tarih: 4 Eylül 2010, 22:37 - İp: 78.***.**7.248
teşekkürler arkadaşlar yaptım. sorun umarım düzelmiştir
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
024208 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
160127 May. 2026, 09:43
mete007 -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073607 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037902 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
045718 Mar. 2026, 23:40
prodersler -

-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

-
