Fotoğrafçılık Forumları
C-af Ne İşe Yarar ?
Makinemin yan tarafında bulunan üç konum var S-Af M-Af C-Af,Tamam bunların türkçesini biliyorum, Şunu öğrenmek istiyorum, herzaman devamlı (C-AF) konumunda durmasının çekime ne gibi etkisi oluyor, veya S konumunda seri çekim yapılamıyormu bu konuda biraz bilgi verebilirseniz sevinirim,,,
Benim bildiğim:
AF-C= autofocus continious:
Deklanşör yarım basılı tutulduğu sürece sürekli netler ve netliği kilitler. Konu netlenmese dahi çekim gerçekleşir. Hızlı netleme sağlar.
AF-S= autofocus single:
Netleme yalnızca deklanşöre yarım basıldığında yapılır ve hemen kilitlenir. Konu netlenmese dahi çekim gerçekleşir. Daha yavaştır, pil tasarrufu sağlar. Makro çekimlerde önerilir.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
02627 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023908 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
159527 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073407 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050216 Mar. 2026, 13:13
prodersler -

-

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044812 Mar. 2026, 20:01
prodersler -
