Fotoğrafçılık Forumları
A-dep Modu Ve Flaş
Merhaba,
2 ay önce aldığım 450D'ye alışmaya çalışıyorum. A-DEP modu ile denemeler yaparken birşey dikkatimi çekti. Flaş açıkken f4 civarında kalıyor ve anca 1-2 noktayı netleyebiliyordu.. Kullanma kılavuzunu incelediğimde flaş açıkken A-DEP modu P modu gibi çalışır gibi bir ibare gördüm..
Acaba bu durum bu modele has birşey midir? Yoksa henüz bilmediğim bir sebepten dolayı böyle olmak durumunda mıdır?
Yabancı forumlarda yaptığım araştırmalar sonucu şöyle birşeye rastladım:
A-DEP modunda geniş alan derinliğini sağlamak için kısık diyafram kullanırken, flaşın bu geniş alan derinliği için doğru veya yeterli aydınlatma sağlayamama ihtimali nedeniyle A-DEP modunda flaş kullanılmıyormuş..
Aynı nedenden dolayı, Av modunda da flaş sadece dolgu flaşı olarak olarak çalışıyormuş.
ben karanlıkta deneme yaptım senin yazını okuduktan sonra netleme noktalrından dört-beş tanesi yandı birkaç denemeden sonra. sanırım sorun çekilen nesneler ile ilgili olabilir
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023308 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157727 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024521 May. 2026, 10:39
miratcenk -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035210 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
040906 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023602 May. 2026, 15:18
ebede -

-

-
