Fotoğrafçılık Forumları
-
-
#erdiyimben' tarafından 10.11.2011 14:43:03 tarihinde düzenlendi.
-
#erdiyimben' tarafından 10.11.2011 14:43:13 tarihinde düzenlendi.
Öncelikle geçmiş olsun demek istiyorum. Büyük bir saygısızlık yapmışlar size. Sensör temizliğinin 50TL olması zaten akıl dışı, yetmiyormuş gibi de daha beter tozlamışlar. Sensör temizliğini Sirkeci'de pek çok yer ücretsiz yapıyor. Daha profesyonel hizmet veren yerlerde ise 15-20 TL.
Bulb blower denen nesnelerin sensör temizliğinde çok etkili olduğunu söyleyemeyeceğim. Aksine etraftaki tozları da bir güzel sensöre kondurabiliyor. Bence yine de ehline yaptırın.
-
#erdiyimben' tarafından 10.11.2011 14:43:18 tarihinde düzenlendi.
Mesaj attım..
- 1
İlgili olabilecek konular
-

-

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081418 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -

-
-

Capa'yı Övmeye Değil, Gömmeye Geldim...
21 Eyl. 2025, 15:19 miratcenk
0139821 Eyl. 2025, 15:19
miratcenk -

-

-

-

Yapay Zeka: Yoksa Teknoloji İtekliyor...
03 Oca. 2023, 19:52 miratcenk
0163703 Oca. 2023, 19:53
miratcenk -
