Fotoğrafçılık Forumları
Bi Yardım Edermisiniz
finepix a 820 kullanıyorum.bu dijital foto makinasını wep cam olarak kullanabilirmiyim,bu konuda yardım edecek arkadaşların bilgilerini bekliyorum tşkler
ozgur6565 merhaba,
bildiğim kadarı ile kullanılmıyor.
Zten fotograf makinelerinin webcam olarak kullanılması hiç tavsiye edilmiyor, zira sensör çok ısınarak makina pert olabiliyor.
Bu sebeple çoğu zaman fazla video çekmemek de lazım.
Maalesef hala fotoğraf makinaları video kamera gibi satılıyor.
20-30 ytl'lik bir webcam alırsan hem işini görürsün, hem de başın ağrımaz...
sevgiler...
hayır kullanılmıyor
Merhaba Ozgur6565;
Fujifilm FinePİx ürünlerinin hiç birinde web cam özelliği yoktur.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157327 May. 2026, 09:43
mete007 -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Ziraat Mobil Fast İle Anında Para Gönderme
09 Şub. 2026, 14:27 prodersler
046209 Şub. 2026, 14:27
prodersler -
-

Ziraat Mobil Fast İle Anında Para Gönderme
30 Oca. 2026, 02:53 prodersler
058430 Oca. 2026, 02:53
prodersler -

Kart Bilgilerinizi Çaldırmayın %100 Güvenli Sanal Kart Nasıl
15 Oca. 2026, 13:23 prodersler
056715 Oca. 2026, 13:23
prodersler -

Merhum Martin Parr'ı Nasıl Bilirdiniz?
01 Oca. 2026, 13:55 miratcenk
082701 Oca. 2026, 13:56
miratcenk -

Sağlık Raporu Alacaklar İçin Kişisel Sağlık Bilgi Formu Dold
29 Ara. 2025, 12:59 prodersler
064429 Ara. 2025, 12:59
prodersler -

Sağlık Raporu Ücreti Yatırma Mobilden
19 Ara. 2025, 00:31 prodersler
059119 Ara. 2025, 00:31
prodersler -
