Fotoğrafçılık Forumları
Fotoğraf Mı, Program Mı?
Biraz kafam karıştı. Galeride gördüğüm bazı fotoğraflarda fotoğraf sahipleri photoshop veya benzeri programkar kullanarak düzenleme yaptıklarını belirtiyorlar. Bu durumda yapılan iş fotoğrafçılıktan çok o programı kullanma becerisi olmuyor mu? Ya da iyi bir görüntü için amaca giden her yol mübah mı? Veya bu yapılan, fotoğrafçılıkta ayrı bir kategori mi? Sevgiler...
İnternet bağlantım beni yanılttı ve soru yanlışlıkla iki kere gönderildi. Özürdiliyorum...
eğer fotografta güzel bir şeylar yoksa program kafi gelmez ama 1-2 stop pozlama hatalrı ve kesip biçme yapıyorum.
kesme olayını bende sevmiyorum o zaman çektiğin şey senin olmaktan uzaklaşıyor ama bazen mecbur kalıyorum. Benim fikrim program her şey değil ama çok yararlı olduğu durumlar yokk değil
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157127 May. 2026, 09:43
mete007 -

-
-

-

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073007 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -

-

-

-
