Fotoğrafçılık Forumları
Termaldan 10-15 Amatör Baskı
arkadaşlar bende sony termal up-dr 150 var amatör 10-15 leri 0,50 ykr basıyorum acaba fiyat iyimi yoksa azmı fikirlerinizi alabilirmiyim şimdiden teşekürler
bizdede mitsubibishi nin termali var maliyeti 23 ykr geliyor 45 ykr basıyoruz 0,50 iyi fiyat bence..
Müşteriyi reddetmemek açısından, daha düşük rakam bile olabilir fikrindeyim.. Az sayıdaki baskı adedinde iyi fiyat.. Baskı adedi, yüzlerle ifade edildiğinde ise, daha uygun fiyat verip, minilabda basmak için ertesi güen veya birkaç saat sonrasına sipariş alıyorum..
Bütün meslekdaşlarıma, Hayırlı işler dilerim.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Plakanız Orijinal mi App mi 10 Saniyede Test Edin!
11 Mar. 2026, 14:20 prodersler
044311 Mar. 2026, 14:21
prodersler -

Kart Bilgilerinizi Çaldırmayın %100 Güvenli Sanal Kart Nasıl
15 Oca. 2026, 13:23 prodersler
056715 Oca. 2026, 13:23
prodersler -

Hiti 525l Termal Baskı Hakkında Yardım
04 Oca. 2025, 13:30 megavision
1162619 Mar. 2025, 13:25
emre11 -
-

-

4x6 Vesikalığı 10x15 Kağıda Action
25 Eyl. 2007, 23:47 adzs
172009731 Eki. 2024, 14:09
mucahit2331 -

Sony Zve-10 İçin Lens Önerisi
27 May. 2024, 10:30 zeynelvardar
0240327 May. 2024, 10:30
zeynelvardar -

-

-
