Fotoğrafçılık Forumları
Mıtsubıshı Cp9550dw-s Problemi
MITSUBISHI CP9550DW-S sadece kiosk la berabermi kullanılıyor üstadlar? Bu termalin xp driverını bulamıyorum. Kioskunda lcd si rahmetli oldu. Aynı zamanda Salonda kullanmak için acele serviste kioskunudamı götürmek zorunda kalacağız olmazsa?Bu konuyla ilgili çözüm üretebilecekmiyiz.
yokmu arkadaşlar bu sorun ile ilgili bi cevap verecek. müşkül durumdayım.
Arkadaşım cihazı kiosk'suz kullanman mümkün olabilir denemek lazım .Aynı cihazdan bizdede var ben çok araştırdım denedim olmadı.Cihazın içinde dongle denen bir sistem var bu sistem printerle kioskun bibirini tanımasını sağlıyor.Kiosk'un altına bakarsan orada kasaya bağlı küçük bir cihaz var beyaz renkli vidalı olacak işte dongle denen zımbırtı o . şimdi o zımbırtıyı vidalarından sök. Hasp emülatör diye bi şey var bu dongle kopyalanıyor(muş) falan diye duydum.yani başka bir bilgisayara bağlamayı deneyeceğiz bir bilgisayarcıyla irtibata geçeceksin deniyeceksin ben biraz uğraştım yapamadım fazlada kurcalamadım zaten.Yapabilirsen söylersin buradan kolay gelsin...
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022808 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
040706 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023602 May. 2026, 15:18
ebede -
-

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073107 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -

-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037802 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
045018 Mar. 2026, 23:40
prodersler -
