Fotoğrafçılık Forumları
Zenit 12xp Kullanımı Ve Tamiri
İyi günler bende 89 model bir Zenit 12XP var aslında babamın fotoğraf makinesi.Makinenin çalışıp çalışmadığını tam olarak bilmiyorum İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum acaba nerede kontrol veya tamir ettirebilirim bilgisi olanlar [email protected] a da mail yollayabilirse çok memnun olurum.Şimdiden teşekkürler...
Sirkeci Hayyam Çarşısı. Fotoğrafın kalbi oradan atar...
#sazak' tarafından 03.03.2010 22:41:31 tarihinde düzenlendi.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
049112 Oca. 2026, 15:34
prodersler -

-

Klavyedeki Özel İşaretlerin Kullanımı. Klavye Sembolleri Adl
05 Ara. 2025, 21:09 prodersler
069805 Ara. 2025, 21:10
prodersler -
-

-

Telefonda Mobil Excel Pratik Kullanımı Telefondan Excel
19 Kas. 2020, 00:32 prodersler
0240619 Kas. 2020, 00:32
prodersler -

Zenit Ttl Filmi Geri Saramıyorum
12 Eki. 2020, 23:02 jrpetrolhead
1245212 Eki. 2020, 23:35
jrpetrolhead -

Mobil Microsoft Word Kullanımı Mobil Word Fotoğraf
22 Eyl. 2020, 21:14 prodersler
0204522 Eyl. 2020, 21:14
prodersler -

Zenit 122 İle Çoklu Pozlama Yapabilmek Mümkün Mü
14 Şub. 2020, 20:25 virnigrum
1364129 Haz. 2020, 15:10
oguzhankoca -
