Fotoğrafçılık Forumları
Yeni Başladım..
Merhaba dostlar fotoğraf çekmeye yeni başladım önce bi kaç kullan at makina ile çekim yaptım ancak istediğim sonucu elde edemedim fotoğraflar çok karanlık. şimdi olympia dl2000a aldım bakalım onda nasıl sonuçlar alacağım zenit122 almayı düşünüyorum veya zenit e.KATÜ de mühendislik okuyorum yani öğrenciyim bütçemi fazla zorlayamam. Makine ve fotğrafçilık hakkında öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
bnde yeni makine aldım ve diyagram ayarlarnda yardıma ihtiyacm var acil!!
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024321 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
034810 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Kimlik Kartı Yenileme Ücreti Yatırma Ziraat Mobil
06 Kas. 2025, 14:31 prodersler
067106 Kas. 2025, 14:32
prodersler -
-

Sayın Arkadaşlar. Çok Yeniyim Yardıma İhtiyacım Var
03 May. 2025, 18:10 aslls
0123403 May. 2025, 18:10
aslls -

Yeni Bölüm: Mirat'ın Puslu Fotoğraf Atlası, S. 04-b. 05
30 Oca. 2025, 14:37 miratcenk
0162030 Oca. 2025, 14:37
miratcenk -

Yeni Bölüm: Mirat'ın Puslu Fotoğraf Atlası, S. 04-b. 04
24 Oca. 2025, 12:21 miratcenk
0133924 Oca. 2025, 12:21
miratcenk -

Yeni Bölüm: Mirat'ın Puslu Fotoğraf Atlası, S. 04-b. 03
06 Oca. 2025, 11:41 miratcenk
0131406 Oca. 2025, 11:42
miratcenk -

Yeni Bölüm: Miratın Puslu Fotoğraf Atlası, S. 4-b. 2
01 Oca. 2025, 18:50 miratcenk
0109901 Oca. 2025, 18:50
miratcenk -
