Fotoğrafçılık Forumları
Nikon F-401
eski bir makine ama çektiğim resimler digital kalitesinde.. yalnız üzerinde çokfazla ayar var ve ben bu makineyle tam olarak neler yapabileceğimi bilmiyorum... yardımcı olursanız sevinirim
evet gerçekten güzel makinedir elinizdeki.. üstündeki ayarlara gelince çok da fazla yok aslında. bendede f401x vardı ve 10 gün önce sattım..sadece diyafram ve enstantene tekerleri ile objektifin yanında mf ve af birde zaman ayar tuşu var. eğer msn ye eklerseniz size yardımcı olabilirim akşamları. [email protected]
saygılar.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
156827 May. 2026, 09:43
mete007 -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073007 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037802 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
044918 Mar. 2026, 23:40
prodersler -

-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

-
