Fotoğrafçılık Forumları
Bir Şey Olmuş Mudur?
Tekrar merhabalar!
Arkadaşlar çok olduğumu biliyorum da aklıma gelmişken sormadan edemiyeceğim:
Elimde eos elanII+28-80usm var.Bir kaç hafta önce çantasındayken koltuktan sert zemine(yaklaşık 40-50cm) düştü!!!
Yeni de sayılırıdı.Ablam düşürmüş akşam bana söyleyince bir dellendim bir dellendim
(Kızım bari söyleme!) .Yeni makinenin hevesi işte.Yoksa böyle maddi şeyler yüzünden kalp kırmak iyi bir şey değil tabi de
Neyse konuyu dağıtmadan sadede geleyim:Bu olaydan sonra yaklaşık bir 40 poz çektim gerçi bir problem yok gibi gözüküyor da böyle bir olayda bir problem olup olmadığını nasıl anlarım?
Şimdiden teşekkür ettim.
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157127 May. 2026, 09:43
mete007 -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

-
-

Gölge Fanzin’den Bir İlk: Sanat Eleştirisinde Yz
07 Nis. 2025, 16:08 miratcenk
0105307 Nis. 2025, 16:09
miratcenk -

Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
0346110 Oca. 2025, 20:17
prodersler -

-

Drone Teknolojisi Fotomuhabirliği Nasıl Etkiliyor?
17 Eki. 2023, 14:29 miratcenk
0140217 Eki. 2023, 14:29
miratcenk -

Neşet Abalıoğlu Ela Gözlü Bir Durnaya Vurgunum
14 Ağu. 2023, 01:24 prodersler
0107914 Ağu. 2023, 01:24
prodersler -
