Fotoğrafçılık Forumları
Caonon S1 Is
DOSTLAR BENİM MAKİNANIN VİZÖR VE LCD EKRANA GÖRÜNTÜ GELMİYOR 400 YTL MASRAF ÇIKARDILAR VE BU KADAR MASRAFLI NASIL Bİ HATA VERMİŞ OLABİLİR YADA KEKLENİYORMUYUM SİZCE
arızayı birden fazla servise gösterin bu sizin işinizi kolaylaştıracaktır.arıza fiyatı olarakta yüksek bir fiyat vermiş sanıyorum ki lensi değiştiricek yada sensörü
Ya ben o makinenin sağlamını 250 ytl ye bırakmıştım fz30 alırken zaten yenisi ne kadarki
bide şunu hesab et yaptırdın diyelim zaten sağlamına para vermiyorlar bide tamir görmüş malı almazlar bile yaptırmadan önce iyi bir düşün derim
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

-

Kısa Keloğlan Masalları - Serdar Yıldırım
05 Şub. 2026, 19:23 serdar102
535905 Şub. 2026, 19:29
serdar102 -
-

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081618 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -

Gölge Fanzin'in 24. Sayısı Çıktı!
14 Şub. 2025, 11:00 miratcenk
0157614 Şub. 2025, 11:00
miratcenk -

Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
0348710 Oca. 2025, 20:17
prodersler -

Adsense Vergi Bilgilerini Girme Eksik Belge Uyarısı
09 Oca. 2025, 19:35 prodersler
096109 Oca. 2025, 19:35
prodersler -

Premiere Pro Yukarıya Kayan Yazı Kapanış Jenerik Yazısı
05 Eyl. 2024, 22:54 prodersler
0126205 Eyl. 2024, 22:55
prodersler -
