kaserian

kaserian

Adı Soyadı : Mustafa Balta
Şehir : Kayseri
Meslek : Elektronik Teknisyeni
Grup : Profesyonel Fotoğrafçı - Yaş : 53
E-posta : zargana38@gmail.com
Üyelik Tarihi : 21 Temmuz 2012, Cumartesi - Son Oturum : 21 Nisan 2021, Çarşamba
Profil : ben fotografta herhangı bı kısıtlama olmadan çekmeye gayret ediyorum zira benim için fotograf anı dondurup geleceğe taşıyan bi bakış acısıdır diye düşünüyorum yok günün fototrafçısı yok ayın yorumcusu filan gibi hiç bi tribim hırsım yok ben amatör fotografcıyım amatörcede çekmeye devam ediyorum .bu sayfalarda tanıştığım arkadaş dostlara hertür paylaşımından yükleyeceğim fotolara yapcakları yorumlara ilgilerine bilgilerine şimdiden tşk ederim hoşca vakit geçirmek güzel karelerde buluşmak dileğiye
--------

kaserian Son 3 Fotoğrafı
Miniciks Hayatl...
Miniciks Hayatlar” Biraz Yeşil Biraz Gri”
20 Nis 2021
Miniciks Hayatl...
Miniciks Hayatlar ”pilit Ali Evde Kal”
9 Nis 2021
Miniciks Hayatl...
Miniciks Hayatlar ”1953 Chevy Truck”
4 Nis 2021
Tüm fotoğraflar »

 


kaserian Son 5 Forum Konuları
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
kaserian
0
3290
22 Kas. 2012, 09:27
kaserian
kaserian
17
4866
04 Nis. 2013, 04:58
okanizm

Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Portre Fotoğraf
orh.turhanPortre Fotoğraf Teknikleri      İnsanın kişiliğini, duygularını, iç dünyasını ortaya koyan fotoğrafa portre fotoğrafı denir. Portre fotoğrafı, çoğumuzun algıladığı gibi yalnızca vesikalık fotoğraf klişesinden ibaret değildir. Yani cepheden bakış ve omuzları içeren kafa fotoğrafla...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
tatli, (1)