as-ena
as-ena (üye)
İstanbul / Amatör

Yalçınlar - Sony A-100

hata mı ettim acaba diye düşünmeden edemiyorum..bu makinayı yalçınlardan aldım fakat çok heyecanlı ve hevesli olduğum için kapalı kutuda diil, vitrindeki ürünü aldım - gerçi pilini vs takmıyorlarmış müşteriye göstermek için

ve şimdi - sadece 8 gün geçti üzerinden- makina açılmıyor

Benden başka böyle bir sorun yaşayan var mı merak ediyorum.

#as-ena' tarafından 08.08.2007 13:05:23 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 8 Ağustos 2007, 12:23 - İp: 88.***.**3.78
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

Neden vitrindeki ürünü aldınız ki?
Üzerinden 8 gün geçtiyse derhal geri götürün.
Makine hiç mi açılmıyor?

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 13:02 - İp: 81.***.**7.49
as-ena
as-ena (üye)
İstanbul / Amatör

Çünkü ellerinde tek bir makine vardı - ve ben hemen istiyordum

evet hiç açılmıyor - tık yok yani

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 13:04 - İp: 88.***.**3.78
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

Gerçi mutlaka denemişsinizdir ama batarya boş değil değil mi? Bir kez daha şarj edin. Olmazsa;
Hemen geri götürün.
Alalı 1 hafta olmadı bozuldu deyin. Değiştrimeye zorlayın. DSLR makinelerin 1 haftada bozulması çok sık rastalanan bir şey değil. Yalçınlar dan aldığınıza göre garantisi mutlaka vardır.
Gerçekten üzüldüm, çok can sıkıcı bir şey, dünyanın parasını ver, sonra bir haftada bozulsun.

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 13:18 - İp: 81.***.**7.49
as-ena
as-ena (üye)
İstanbul / Amatör

Gerçekten çok can sıkıcı birşey ama yapıcak bişey yok
Hemen servise gönderdim şimdi haber bekliyoruz..eğer tamir gerektiricek birşey varsa zaten değiştirme talebinde bulunucam.

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 13:20 - İp: 88.***.**3.78
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

İnşallah sorun çıkarmadan değiştirirler .
Hem dünyanın parasını ver makine al, hem de bir haftada bozulsun, kabus gibi. Tam da fotoğraf çekilecek mevsim. İnşallah sorun kısa sürede çözülür.

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 13:23 - İp: 81.***.**7.49
as-ena
as-ena (üye)
İstanbul / Amatör

Çok teşekkür ederim buffalo umarım en kısa zamanda halledilir

ve dilerim kimse böyle bir şey yaşamaz..gerçekten üzücü

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 13:24 - İp: 88.***.**3.78
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

size bir pm attım.

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 13:43 - İp: 81.***.**7.49
panctom
panctom (Objektif)
İzmir / Amatör

Üzüldüm as-ena arkadaşım..
inşallah sorununuz çözülür.
büyük talihsizlik..
sizi anlıyorum, a100 sahibiyim çünkü..
bu çok sevdiğim makineden ayrı kalmak veya böyle birşey yaşamak üzücü..

ama ben eminim sorununuz çözülecektir.

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 14:24 - İp: 88.***.**0.136
uno
uno (üye)
İstanbul / Meraklı

Size verdikleri makinenin pilinde problem olabilir pilindeğiştirin deneyin. orjinal pil kullanmaya dikkat edin.

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 14:57 - İp: 193.***.**7.122
ocaklilar
ocaklilar (üye)
İstanbul / Amatör

Satın alınan bir üründe, 30 gün içinde, kullanıcı hatasından kaynaklanmayan bir arıza olduğunda, ürün ayıplı mal kabul edilir. Bu durumda müşterinin, ürünün yenisiyle değiştirilmesini veya bedel iadesi isteme hakkı vardır .

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 14:58 - İp: 85.***.**0.64