gacet
gacet (üye)
Bursa / Amatör

Yalçınlar Foto Ve Panasonic

Daha öncede size yazmıştım arkaaşar , Yalçınlar Foto. dan panasonic fz-7 fotograf makinası aldım, iki ay sonra ekranında 3 nokta belirdi bunlar fotograftada ortaya çıkıyordu, neyse sizden görüş alıp hemen tamire verdim. Tamire verdiğim gün 22.08.2006, bu günden sonra beni hiç aramadılar ve ben makinamın akıbetini öğrenmek için 3 hafta sonra yalçınlarla konuştum , bana 25 ekim gibi bir tarih verdiler , bu süreyi kabul etmediğimi söyledim. Daha sonra beni arayıp en geç haftaya tamir olacak dediler, tabiki olmamıştı,sürekli panasonic servisiyle konuşup size haber vereceğiz gibi bir cevap alıyorum, sürekli aranmıyorum. bugün azami tamir süresinin (30 iş günü) dolduğu gün. Bugün yine yalçınlara konuştum haftaya tamire alınacakmış ve yasal süresi önümüzdeki hafta salı günü doluyormuş ya ben yanlış hesaplıyorum ya da onlar..Varsayalım ki haftaya süresi doluyor, bunu 40 günde tamir edemedilerde 1 gündemi tamir edecekler ve bana ulaştıracaklar tabiki hayır sadece oyalama taktikleri. Neyse ben salı günü yalçınlar foto markete gidip makinamı isteyeceğim tabiki veremiyecekler. Yasal süreden dolayı yenisini talep edeceğim yine vermiyecekler. Bunun üzerine sizce ne yapayım bana görüşlerinizi bildirmenizi istiyorum . Ben valiliğin tüketici sorunları il hakem heyeti başkanlığına dilekçe yazmayı düşünüyorum sizin önerileriniz varsa lütfen bildirin arkadaşlar.

Türkiyede Yalçınlar foto market ve Panasonic gibi dev şirketler bunu yapıyorsa diğerlerini düşünemiyorum.

#gacet' tarafından 29.09.2006 18:22:09 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 29 Eylül 2006, 18:20 - İp: 81.***.**2.26
comanchi
comanchi (üye)
Malatya / Amatör

COMANCHİ bu forumu çok hantal ve kullanıcılarının bazılarını
çok önyargılı bulduğundan KENDİ YAZILARINI silmiştir..

#comanchi' tarafından 08.06.2007 20:47:13 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 29 Mayıs 2007, 01:28 - İp: 88.***.**8.248
fikretfx
fikretfx (üye)
Ankara / Amatör

arkadaşım sen olumsuz yanıt verenleri dinleme benimde başıma geldi aynısı(30 işgünü davası) verdim dilekçeyi bir ay sürdü ama geri ödeme kararı çıktı yani uğraşınca oluyor..Benim serviste boşa uğraşıyorsun kullanıcı hatası felan derim demişti ama 30 iş günü geçtiği anda bitiyor direkt haklı oluyorsun ver dilekçeyi...

 

Tarih: 17 Ocak 2009, 10:43 - İp: 78.***.**1.80
f.berkant
f.berkant (üye)
Almanya / Meraklı

eski firmadir izmir" konak ta yanilmiorsam uzun yillardir ordadirlar.
ben hic alisveris yapmadim bunuda sebebi pahali olmalariydi. simdiki ucuzum diye nutuk atan teknosanin eski versiyonu gibi.

 

Tarih: 22 Ocak 2009, 21:01 - İp: 92.***.**3.125
onderkarci
onderkarci (üye)
İzmir / Doğa Fotoğrafçısı

bence al tabancanı gir içeri cinnet havası yarat :D

 

Tarih: 29 Ocak 2009, 19:54 - İp: 88.***.**7.193
megapiksel
megapiksel (üye)
Ankara / Stüdyo Fotoğrafçısı

Selam Arkadaşlar,
Yalçınlarda yetkili olan Burkay Bey kibar bi insan, yazımından bu belli. Fakat onun bu kibarlığı tüketicinin sorununu çözmekte yeterli olmuyo. Bende 2 sene önce sony ericson cep telefonu almıştım. Ücreti ödenmeden kutuyu açamayız ikinci ele düşer dediler.Demosunu gösterdiler. Cep Telefonunu aldım. Telefon açılıyo ve tekrar kapanıyordu. Telefonu değiştirmelerini istedim, aynı telefon başka ellerinde yoktu. Diğer bayiden anında getirdiler ve yanisini verdiler. Eğer bu bizlik değil sevis servis gezeceksin deselerdi ruh halimi düşünün. Akıllara şu gelebilir telefon ucuz o yüzden değiştirmişlerdir. Hayır 2 sene önce 900 tl ye Sony ericson K 790 dı. Bunun gibi örnekleri çoğaltabilirim. Garanti süresinin dolmasına 1ay kala harddiskimde bad sektör oluştu. Götürdüğüm teknik servis rapora yapım hatası yazdı. 1 hafta sonra bozulan ürünüm artık üretilmediği için 80 GB daha yüksek olan başka bi ürünle değiştirildi bu süreye kargo da dahil. Bunun gibi örnekler. Peki servis servis gezeceksek, büyük ve güvenilir olduğunu sandığımız mağazaların cazibesi nerede kalıyor ??

 

Tarih: 25 Ocak 2010, 10:08 - İp: 193.***.**6.144