gokhang
gokhang (üye)
İçel / Amatör

Ugursuzluk

a610 aldım ama nasıl bır ugursuzluk varsa uzerimde aldıgımın 2. gunu makınanın objektıfı bozuldu hiç açılmadı..ama bunların hepsı sadece foto cekerken oldu sarsma,dusme olmadan makına kafayı yedi..bugun makınayı geri verdım istandula gonderceklermıs makınanın içinden cıkan herseyi aldılar tumuyle degiştırme olabılırdiye insallah kandırmazlarda yenı bir makına verirler...arkadaslar sızce makınama ne olur yani ben yeni bir makınayı verceklerıne pek inanmıyorum.. sızce ne yapmam gerek yapabılcegim bişey varmı.. yani makınam geri geldıgınde nsl kontrol etmelıyım... hepinize tesekkurler

Tarih: 6 Mayıs 2006, 15:10 - İp: 85.***.**2.33
gokhang
gokhang (üye)
İçel / Amatör

bide arkadaslar benden para taleb etmek gibi bir şey olabilirmi...

 

Tarih: 6 Mayıs 2006, 15:13 - İp: 85.***.**2.33
ocaklilar
ocaklilar (üye)
İstanbul / Amatör

Tüketiciyi Koruma Kanununa göre, fatura tarihinden itibaren 30 gün içinde satın alınan ürün kullanıcı hatasından kaynaklanmayan bir arıza yaparsa, tüketici ürünün yenisiyle değiştirilmesi veya bedel iadesi talebinde bulunma hakkına sahiptir.

 

Tarih: 7 Mayıs 2006, 00:29 - İp: 85.***.**5.220
pazarbey
pazarbey (Avukat)
Kütahya / Amatör

ister parasını, ister tamirini, ister malin yenisi ile değiştirilmesini, satıcıdan, acenteden, ithalatçıdan, üreticiden talep edebilirsiniz.

 

Tarih: 7 Mayıs 2006, 09:30 - İp: 85.***.**9.206
  • 1