cemmm
cemmm (üye)
İzmir / Amatör

Okuyalım Ogrenelim?

Arkadaslar yurt dısından konicaminolta z3 alıcam.Arastırmalarım sonucu yurtdısındaki yetkililerin turkiyedeki servis olarak esfası göstermelerine ve tamir ettirecegimi söglemelerine ragmen esfas garantiyi üstlenmiyo bilgilerinize.Cem

Tarih: 4 Ağustos 2004, 12:44 - İp: yok
cemmm
cemmm (üye)
İzmir / Amatör

Arkadaslar burukay arkadasımızla konustuktan sonra detayları yazmayı ugun buldum

1-Dear Lydia Kirchel,

I have bought the Konica Minolta Z3 three days ago from Italy.But I live in İzmir/Turkey.Although
the charge of foto machine is full,I could not get work it.So,would you pls infrom me if you have a service in Turkey.Awaiting your reply sooner pls.Cem Ozgen

 

Tarih: 6 Ağustos 2004, 09:02 - İp: yok
cemmm
cemmm (üye)
İzmir / Amatör

2-Dear Ozgen,

this is our contact in Turkey.

Photographic Equipment
Eftas Fotograf Ticaret ve San. A.S.
Ankara Cad. Mustafa Rüstü Argit Is Hani
NO: 138 Kat: 4
34410 Sirkeci-Istanbul
Turkey
Phone: (90) 212 511 8867
Telefax: (90) 212-519 4249

 

Tarih: 6 Ağustos 2004, 09:04 - İp: yok
cemmm
cemmm (üye)
İzmir / Amatör

3-Sayın Eftas Yetkililerine:
3 gün önce İtalyadan aldıgım Konica Minolta Z3 cihazımı pillerin dolu olmasına ragmen çalıştıramadım.KonıicaMinolta yetkililerine cihazı italyadan alıp izmir de ikamet ettigimi bildirip dünyada gecerli olan garanti sisteminden yararlanmak istediğimi sögledim irtibat olarak sizlerden yardım alacagımı söglediler.Cihazımı garantili olarak sizde tamir ettirebilirmiyim?CEM OZGEN

 

Tarih: 6 Ağustos 2004, 09:07 - İp: yok
cemmm
cemmm (üye)
İzmir / Amatör

4-Sayın CEM OZGEN ,

Konica Minolta Türkiye Distribütörü olarak Sorumluluğumuz Türkiyede
satılmış olan fotograf makinelerinin

garantisidir.Özür diler bilgilerinize arz ederim.

saygılarımla,

Selçuk tanrıkulu

----- Original Message -----
From: "eftas"
To: "Erol Uziyel"
Sent: Monday, August 02, 2004 6:49 PM
Subject: Fw: Konica Minolta Z3

 

Tarih: 6 Ağustos 2004, 09:08 - İp: yok
cemmm
cemmm (üye)
İzmir / Amatör

Bügün yurt dısına yolladıgım son msj:

Dear Kirchel,

I have written you before about the konica minolta z3.Althought I have declared you all details about service problem in Turkey.Address,that was given by you,told me we are not responsible.
As I indicated you my last mail,I have bought this foto machine in Italy.When I bring it to Turkey I saeu that the charge of the machine did not work.So,I require the service address from you.And also
you have given me.But they refuse me about service guarantee and problems.
I dont believe that the Konica worldwide quality is like that.Awaiting your advise sooner please.

Cem Ozgen

 

Tarih: 6 Ağustos 2004, 10:00 - İp: yok
eos
eos (üye)
İstanbul / Stüdyo Fotoğrafçısı

peki sonra minoltadan cevap olarak ne geldi?

 

Tarih: 27 Ağustos 2004, 01:37 - İp: yok
  • 1