positif
positif (üye)
İstanbul / Firma

Fujı Teknik Servis Reorganizasyon

Sevgili Netfotoğraf kullanıcıları, Sevgili arkadaşlar,

son 3 - 4 hafta içinde Fuji Merkez Teknik servisimizi tamamen Japonya standartlarına getirerek yeniden organize ettik. Bu durumda son haftalar bazı servis çıkışlarımız ne yazıkki gecikti ve gecikmeler bir hafta daha devam edecek.
Bu yeni yapılandırmamızdaki hedefimiz Teknik Servisimizi bu konuda ( Japonyada olduğu gibi ) Teknik Servise gelen tüm makineleri sadece 24 saat !!! içinde tekrar bizden çıkarmaktır.
Bu süre Avrupa ülkelerinde bile yaklaşık 12 günü bulsada biz ekip olarak Japonyadaki 24 saatlik modeli örnek aldık.
Yeni düzene geçerken elbette bir takım aksaklıklar için şimdiden herkesten peşinen özür dilerim.
Ltf. acil durumları ( en üst düzey olarak ) doğrudan bana bildirin. [email protected]
Aksaklıkları yerinde müdahale için özellikle bilmek isterim.
Hepinize bu güzel havalarda en güzel fotoğrafları çekmenizi diliyorum.

Tarih: 28 Haziran 2007, 19:58 - İp: 81.***.**2.84
gucsav
gucsav (üye)
Ankara / Profesyonel Fotoğrafçı

SAYIN POSİTİF TEKRAR MERHABA DAHA İYİ Sİ GÖSTERDİĞİNİZ ÇALIŞMA VE SAMİMİ GİRİŞİMLERİNİZ İÇİN YÜREKTEN KUTLARIM.SİZE 25.06.07 TARİHİNDE ÖZELDEN BİR MESAJ BIRAKMIŞTIM. İLGİLENİR VE CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM.

 

Tarih: 28 Haziran 2007, 20:50 - İp: 212.***.**6.82
bisquit
bisquit (üye)
Antalya / Meraklı

reorganizasyon'u beğenmedim.. Türkilizce olmuş
Fuji Teknik Servis Düzenlemesi..
Ya da Yeni Fuji Teknik Servis Standartı gibi..

Bu arada başarılar.

 

Tarih: 29 Haziran 2007, 02:04 - İp: 81.***.**4.238
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sayın Hoşbakan ,
Teknik servis yapılanmasını bir çok kez inceleme fırsatım olduğu için avrupa normlarında biliyorum. Ancak japonya örneği bana ilginç geldi..
24 saat çok güzel bir süre..
Eğer sakıncası yoksa japonya modelini benimle paylaşır mısınız? Çünkü bildiğim kadarı ile Halis bey ayrıldıktan sonra fazladan yeni eleman almadınız.
Bu sistemi ben de servisimde uygulamak isterim.
Selamlar saygılar...

 

Tarih: 29 Haziran 2007, 08:02 - İp: 88.***.**0.128
hata
hata (üye)
Ankara / Meraklı

Sayın Positif 24 saat gibi bir süre çok güzel ama uygulayabilirsiniz. Servisinizi organize ettiğiniz için 3 - 4 haftadır gecikmeler olduğunu söylemişsiniz ama benim bildiğim fuji servisinde uzun zamandır bu tür gecikmeler yaşanıyor. Makinamın temizlenmesini bir gün sonra dolacak olan 30 günlük yasal süredir bekliyorum ve siz gecikmenin 1 hafta daha süreceğini söylemişsiniz ne yazıkki bu sürede benim 30 günlük yasal sürem dolacağı makinamı servisinize hibe edip ürün bedelini isteyeceğim gibi görünüyor.

 

Tarih: 29 Haziran 2007, 10:40 - İp: 81.***.**1.73
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sevgili hata,

Hak aramakla intikam almak farklı şeylerdir ve çok yakışıksız bir tutumdur.

Mustafa bey kaç kere bu yapılanmadan ötürü mağdur olanlardan (ben dahil ben de mağdurum ) özür diledi ve sistemin açıklarının kapatılabilmesi için bu gibi durumlarda kendisine bilgi verilsin rica etti.
Eğer sorununun çözülmesini istiyorsan mustafa beye mail at seninle ilgilenir yok eğer 30 günü bekliyorsan biraz daha beklemen gerekecektir çünkü bu süre 30 gün değil 30 iş günüdür yani cumartesi ve pazarların hesaplanmadığı süre.....

 

Tarih: 29 Haziran 2007, 10:48 - İp: 88.***.**0.128
mete007
mete007 (üye)
Kocaeli / Doğa Fotoğrafçısı

Başarılarınızın devamını diliyorum.. Fuji, aslında arkadaşların bildiğinden çok daha geniş ürün yelpazesi olan bir firma.. örneğin:.. tıklayın minilablar konusunda teknik servisten memnuniyetini belirten arkadaşları baskı sistemleri bölümünde hep görüyoruz..

 

Tarih: 29 Haziran 2007, 10:51 - İp: 85.***.**0.98
hata
hata (üye)
Ankara / Meraklı

Sayın burkay hak aramakla intikam almak farklı şeylerdir haklısınız ama fuji gibi bir firmanın servis süresini 40 - 50 günlere çıkarması (biraz öncede beyan ettiğim gibi bu gecikme uzun süredir var yeniden yapılanmadan kaynaklı olarak 3 - 4 haftadan beri süren bir durum değildir) müşterileri çileden çıkarmaktadır ve hatta birçok firma fuji servisinin bu gecikmesinden dolayı müşterileri ile sorun yaşamaktadırlar. Makinamın garanti süresi dolmuş olsaydı fujiye göndermek yerine size getirecektim ama olmadı. 30 gün - 30 iş günü meselesine gelince. 14.06.2003 tarih ve 25138 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik gereği tamir süresi 30 İŞ GÜNÜDÜR ancak uygulamada bu konuda bir bütünlük sağlanabilmiş değildir. Bu süre farklı yerlerde 30 gün ve 30 iş günü olarak uygulanmaktadır. Ayrıca bu süre firmadan firmayada değişmektedir. Kimi firma 30 gün derken kimi firma 30 iş günüdür demektedir. Fuji garanti belgesi dahil birçok evrakında 30 iş günü yazar ancak müşteri makinasını servise göndermek üzere bir firmaya bıraktığında oradan verilen servis formunda süre 30 GÜN olarak belirtilmektedir ve müşteriye karşı sorumlu olanda fuji değil firma olduğundan 30 GÜN esas alınmaktadır. Ayrıca 30 İŞ GÜNÜNÜN hesaplanmasında da farklılıklar vardır. Yasal olarak iş gününün hesaplanmasında Cumartesi Pazar dikkate alınmamalı iken ilgili firma cumartesileri çalışıyorsa bu günde iş gününe dahil edilmektedir. Yani bu konuda da tam bir uyum söz konusu değildir. Bence sizde kendinizi sağlama almak açısından 30 GÜN süreyi dikkate alsanız iyi olur.
Benim asıl kızgınlığım fuji gibi bir firmanın müşterilerine karşı sergilediği bu tutumdur. Mustafa bey mümkün olduğunca kendisine ulaşanlara yardım etmeye çalışmaktadır bunun için kendisine teşekkür ederim ancak herkes Mustafa beye şahsen ulaşabilmek imkanına sahip olmayabilir. Önemli olan genel uygulamanın düzeltilmesidir.
Makinayı hibe ile bedel isteme konusunda da bu konuda muhatap olacağım kurum fuji değil makinamı bıraktığım firmadır ve fujinin hatasından dolayı bu firma mağdur olacaktır ki benim böyle bir niyetim yok. Gerekirse makinam gelmesin ne olacak yani gider yenisini alırım veya firmam bana bir tane hediye eder (bu konuda ciddiyim yaparlar). Söylediğim gibi sorun bireysel değil genel.
Yasal olarak benzer bir ürünün kullanımıma verilmesini talep hakkımda var ama buna gerek yok çok gerekirse elimde başka makinalarımda var veya kullanım için ödünç alabileceğimde bir sürü makina var onları kullanırım ama bu fujinin haklılığını ortaya koymaz.

 

Tarih: 29 Haziran 2007, 12:00 - İp: 81.***.**1.73
burkay
burkay (bilir kişi)
Ankara / Firma

Sevgili hata,
Ben de zaten bu 24 saat meselesini çok merak ettiğim için sayın hoşbakana buradan sordum umarım bu sistemin işleyişini banada anlatır...
Servislerde zaman zaman bu tür sorunlar yaşanır ve hepimizin de zaten amacı bu sorunları en asgariye indirmektir bunun için çaba gösterir bunun için kafa yorarız tabii ki bu istenilen bir şey değildir.Bu gibi durumlarda ben kişisel olarak hep sempati kanallarını zorlarım.Mustafa beyi de kişisel olarak tanırım ..Ben bu durumdan onu haberdar etmenden yanayım.
Sizi ben çok iyi anlıyorum çünkü ben de yakın bir arkadaşıma fuji aldırdım makine arızalandı o da bana getirdi.Ben o makineyi çok kolayca tamir edebilirdim ama makine garantiliydi bu nedenle makineyi fujiye göndermeyi tercih ettim.

Makineni bize getirseydin ben Mustafa beyle servislik konusunda sadece sözlü olarak anlaştığım ve el şıkıştığım için senin makineni garantili olduğu için İstanbula göndermekle yetinirdim garantisi olmasaydı da bu sefer ortalama 3 iş günüde onarıp teslim ederdim.

Umarım hakkında hayırlısı olur ve bir an önce makinene kavuşur bu tatsız olay kapanır gider...
Yolun düşerse bizim servise uğra bir acı kahvemizi iç....




#burkay' tarafından 29.06.2007 14:10:23 tarihinde düzenlendi.

 

Tarih: 29 Haziran 2007, 14:05 - İp: 88.***.**0.128
  • 1